حتی نمیتونیم بریم فرودگاه مهرآباد چه برسه به پاریس!


ساعت: 21:09
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886942

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: من اصلا از شرایط تیم امید راضی نیستم و با این تیم نیمه کاره کاری نمی توان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مهدوی کیا در حاشیه بازی دوستانه تیم ملی فوتبال امید با پرسپولیس گفت: دو سه روزی بود که تمرین می کردیم و نیم تیم بودیم. امروز یک بازی دوستانه مقابل پرسپولیس انجام دادیم که به نظرم بازی خوبی نبود. دفعه قبل تیم ما کاملتر بود و شرایط بدنی بازیکنان بهتر بود. حالا بیشتر بازیکنان در مرحله شرطی سازی بودند و اشتباهات فردی زیادی داشتیم. در هر صورت نتیجه مهم نبود و از فوتبالی که بازی کردیم راضی نیستم. در مجموع، روند ما تاکنون رضایت بخش نبوده است.

وی در خصوص شرایط کلی تیمش خاطرنشان کرد: بعد از اینکه از ازبکستان آمدم حرفی زدم و اگر با همین شرایط ادامه دهیم نمی توانیم به فرودگاه مهرآباد برویم چه برسد به پاریس! این اعتقاد و نظر من است. من اصلا از شرایط راضی نیستم و با این تیم نیمه کاره کاری نمی توان کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید خاطرنشان کرد: طبق شرایطی که می بینم پیش بینی کرده بودیم فردا با پیکان بازی کنیم اما 15 تا 16 بازیکن نداریم و اگر به همین منوال ادامه دهیم همه بازیکنان آسیب می بینند و اگر برنامه ریزی شود، ص. رفتن به مسابقاتی که تیم های بزرگسالان در آن شرکت می کنند برای همان بازیکنان دشوار خواهد بود، زیرا حداقل به دو تیم کامل نیاز داریم تا بتوانیم هر دو روز یک بار بازی کنیم. فکر نمی‌کنم با این شرایط ادامه دهیم. همه بازیکنان در آستانه مصدومیت هستند. از طرفی ما بازیکنان اصلی زیادی نداریم و این روند کمکی به ما نمی کند.

مهدوی کیا در خصوص حمایت مسئولان کمیته ملی المپیک گفت: دوستان کار خود را انجام می دهند اما اگر بخواهیم با نیم تیم به مسابقات برویم با مشکلات زیادی مواجه می شویم. ، ما بیشتر روی مشکلات بیرونی تمرکز کردیم تا کارهای فنی. آزاردهنده است زیرا فکر می کنم یک مربی باید روی مسائل فنی تمرکز کند، اما هر روز می شنویم که یک مشکل جدید وجود دارد. هر روز می گویند فلان بازیکن داریم و فلان بازیکن نداریم. ما هنوز نمی دانیم چه نوع مردمی داریم. تاکید می کنم با این شرایط راه به جایی نخواهیم برد و خیلی بهتر است در مسابقات شرکت نکنیم چون به دلیل فشار مسابقات و کادر کمی که داریم ممکن است بازیکنان زیادی مصدوم شوند. و شرایط اصلا برای ما خوب نبود.

وی در خصوص اینکه مجدی و دیگر مسئولان در این زمینه صحبت کردند یا نه، تصریح کرد: صحبت کردند اما قول دادند و همکاری نکردند. حدود یک ماه پیش لیست افراد مورد علاقه خود را اعلام کردیم. خیلی ها قول کمک دادند اما بازیکنان در آخرین لحظه نیامدند. روی برخی مشکلات حساب کردیم و برنامه ریزی کردیم، اما ناگهان همه چیز وارونه شد. این به ما ضربه می زند زیرا نمی توانیم برنامه ریزی کنیم.

مهدوی کیا در پاسخ به این سوال که آیا بازی با پرسپولیس و پیکان تاثیری در روند پیشرفت این تیم خواهد داشت یا خیر، گفت: ما قبلا مقابل پرسپولیس و نساجی بازی کرده ایم و نتایج بسیار خوبی کسب کرده ایم. شرایط این تورنمنت مسابقاتی است که می خواهیم در قالب تیم ملی، ملی پوشان، با هم سن و سال بازیکنان و با شرایط رسمی تر برگزار کنیم. بازی در اردوی تدارکاتی با تیم باشگاهی خوب است اما هدف ما این است که در همین رده بازی های دوستانه انجام دهیم. متأسفانه شرایط فراهم نشد و نبود بازیکن در اختیار ما کار را سخت تر می کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید در خصوص شرایط دستیار اول خود و شکایت به فیفا تصریح کرد: او طبق قراردادی که داشت پرداختی های خود را دریافت نکرد و همچنین قرارداد خود را فسخ کرد. فدراسیون بار دیگر با او موافق است و امیدوارم مشکلات حل شود. تقریباً تنها هستم و نمی دانم چه بگویم. خیلی ها در فوتبال ایران جوانی تراوش کردند اما عملاً هیچکس چنین کاری نکرد. عواقب آن را پذیرفتم و با یک تیم جوان به مسابقات رفتم و در مقابل همه حملات مقاومت کردم. چیزی گفته بودم و به قولم وفا کردم.

مهدوی کیا ادامه داد: می دانستم این تیم امسال بازی های بسیار کمی خواهد داشت به همین دلیل بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را فرصت خوبی برای کسب تجربه تیم جوانمان دیدم. ما بازیکنان بزرگسالی در کنار خود نداریم و می خواستیم این بازیکنان بیشتر بازی کنند اما کاری به نتیجه نداشتیم. در این شرایط کمبود بازیکن دور از انصاف است. من هرگز عقب نشینی نمی کنم و به بازیکنان جوان اعتقاد دارم اما آنچه می گویم این است که تنش در مسابقات بالاست و نمی توان هر دو روز یک بازی برگزار کرد.

وی گفت: امروز با پرسپولیس بازی کردیم و تصمیم گرفتیم فردا به مصاف پیکان برویم اما 5 بازیکن روی نیمکت من هستند. فردا چطور بازی کنیم؟ من احساس می کنم فردا قطعا برخی از بازیکنان مصدوم خواهند شد. من تازه آمده ام و هیچ ارتباطی با مربیان ندارم و این وظیفه من نیست که به دنبال تماس باشم. همه همیشه قول می دهند، اما همه چیز با تحقق آن تغییر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید