حجت الاسلام حسینی مجید آخرین خطبه نماز جمعه اسدآباد را قرائت کرد.


ساعت: 08:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1903983

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد که از سال 89 امام جمعه هفتم شهرستان اسدآباد بود، هشتم مهرماه امسال آخرین خطبه و نماز جمعه این شهرستان را قرائت و اقامه می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; جمعه گذشته حجت الاسلام سید موسی حسینی مجید امام جمعه شهرستان اسدآباد در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته.22 مهرماه) از پایان دوران وزارت خود در این کشور خبر داد و اعلام کرد انشاءالله جمعه آینده آخرین خطبه من خواهد بود و با مردم این شهر خداحافظی می کنم..


حجت الاسلام سید موسی حسینی مجید به عنوان هفتمین امام جمعه و باسابقه ترین امام جمعه این شهرستان با نزدیک به 13 سال در تاریخ اسدآباد پیش از ایشان مرحوم آیت الله حمزه ای سل است 58 در حالی که 73حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری سال 73 در حالی که 76محمدی ولدانی برگزیده سال 76 در حالی که 82حسین جمالی زاده از 82 در حالی که 85موسی سالمی از 85 در حالی که 88مرحوم علی زادسرجیرفتی سال 88 ایشان یک سال است که خطیب نماز جمعه این شهر هستند.


حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد سال 89 تا امسال1401) ایشان به عنوان امام جمعه این شهر، مردم را با مسائل جامع دینی و سیاسی آشنا کردند.


“قطعا” مردم شهرستان اسدآباد قدردان زحمات حجت الاسلام سید موسی حسینی امام جماعت این شهر در این مدت هستند و در آخرین خطبه نماز جمعه که با صدای دلنشین ایشان خوانده می شود شرکت خواهند کرد..


خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی این افتخار را داشت که تنها رسانه ای در اسدآباد باشد که خطبه های نماز جمعه این شهر را البته در دوران امامت خود به مردم تقدیم می کند و قطعا آخرین خطبه ایشان را پوشش خواهیم داد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید