حساب مردم از یاغیان جداست/ ۲۲ نفر از تخریب کنندگان اموال عمومی رشت را دستگیر کردند.


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898565

جانشین فرمانده انتظامی گیلان حساب مردم را از اغتشاشگران و متخلفان نظم و امنیت جدا دانست و گفت: ۲۲ نفر از عوامل اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان و تخریب اموال عمومی در رشت دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذر، سرهنگ حسین حسن پور در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اعتراضات غیرقانونی در برخی نقاط شهر رشت با توهین و به بهانه درگذشت «مهسا امینی»، گفت: پس از انتشار فراخوان های کور. دشمنان نظام اسلامی در فضای عمل با بیان اینکه اعتراضات غیرقانونی در حال انجام است، عده ای با بی توجهی به تذکرات نیروی انتظامی قصد رهبری این اعتراضات و برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسیب رساندن به تعدادی از تشکل های صنفی را داشتند. که تحت مراقبت پلیس بازداشت شدند.

وی همچنین از دستگیری 22 نفر از عوامل ایجاد مزاحمت، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و خسارت به واحدهای صنفی شهرستان رشت خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. اقدامات.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به جدا بودن حساب مردم از معاندین و متخلفان نظم و امنیت گفت: برخورد با معاندین، آسیب رسانان به بیت المال و متخلفان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.

سرهنگ حسین پور در پایان برپایی هرگونه تجمع را منوط به اخذ مجوزهای لازم از مراجع قانونی دانست و تصریح کرد: پلیس در مقابل افرادی که به دنبال آشفتگی و ناامنی در سطح جامعه هستند قاطعانه می ایستد و اجازه سوء استفاده از احساسات را به عده ای معدود نمی دهد. مردم باعث بی نظمی و هرج و مرج می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید