حضور شما در بازی های پارالمپیک زمستانی 2022 باعث افتخار است


ساعت: 22:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814735

سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین خطاب به پارالمپیک های شرکت کننده در بازی های زمستانی گفت:

محمد کشاورزاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین از حضور پارالمپیک‌های ایرانی در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۲ پکن تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد کشاورزاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین از حضور پارالمپیک‌های ایرانی در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۲ پکن تقدیر کرد.

وی امشب با ارسال ویدئویی خطاب به نمایندگان کشورمان از عدم امکان حضور خود به دلیل شرایط همه گیر تاج و پروتکل های بهداشتی سختگیرانه برگزارکننده ابراز تاسف کرد و گفت: خداوند همه شما را حفظ کند. عزیزان.” و خوشحالم که در ایام عید سعید فطر از این طریق با شما عزیزان تماس گرفتم.
کشاورز زاده افزود: امیدوارم تا کنون اقامت خوبی را در دهکده بازی ها سپری کرده باشید و بیش از هر چیز این زحمات را به شما تبریک می گویم، بازی های پارالمپیک تبلور روحیه فوق العاده و خستگی ناپذیر شماست.
وی گفت: حضور کاروان ایران در مراسم افتتاحیه این دوره از بازی ها بازخورد بسیار خوبی در رسانه های چینی داشت و مصاحبه ها و صحبت های این روزها با ملی پوشان کشورمان نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرد. “
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین گفت: این افتخار را داشتم که تنها ایرانی حاضر در مراسم افتتاحیه رژه کاروان کشورمان باشم.
کشاورز افزود: بی شک صحنه ورزش یکی از زیباترین رویدادهای جهان است و ورزش عرصه ای است که اراده، قدرت، اندیشه و قدرت روح و عظمت انسان را نشان می دهد و می توان این مفاهیم را تفسیر و تفسیر کرد. به زیبایی. “اگر این کار را کردی.
وی در پایان گفت: نقش شما قهرمانان در الگوسازی و نشاط و امید جامعه بسیار برجسته است و چراغ راه استقامت، مقاومت و پیشرفت هستید. بار دیگر از شما و تمامی عزیزانی که در این اعزام شرکت کردند صمیمانه تشکر می کنم و برای شما آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید