حضور هیئتی از دفتر مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان


ساعت: 18:41
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910644

با استقبال نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

هیئتی از دفتر مقام معظم رهبری شب گذشته از طریق فرودگاه زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، حاج علی اکبری رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه کشور، مهدوی مهر و حجت الاسلام والمسلمین لطفیان شب گذشته با استقبال این نماینده وارد استان شدند. مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در ابتدای سفر به استان گفت: خدا را شاکریم که حامل درود و پیام دوست به کشور دوست و دوستان هستیم و آمده ایم که درود را برسانیم. مقام معظم رهبری مردم استان سیستان و بلوچستان و غم و اندوه و مصائب آنان را در جریان حوادث و اقدامات بسیار خوبی که برای حل مشکلات و اقدامات تکمیلی انجام داده اند با بزرگان استان و گروه های مختلف و گروه های مختلف در میان گذاشته ایم. ما با بستگانی که در این حوادث شهید، کشته، جانباز و مجروح شدند ملاقات خواهیم کرد و به آنها دلداری می دهیم.

وی ادامه داد: البته در این ایام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مسیرهایی را طی کرده اند اما این برنامه ویژه مقام معظم رهبری است و امیدواریم منشأ خیر و برکت باشد.

قابل ذکر است: حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر، دبیر هیأت امنای جامعه المصطفی و حجت الاسلام والمسلمین لطفیان، دبیر هیئت برنامه ریزی مدارس علمیه اهل سنت از دیگر اعضای این هیئت هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید