حضور یک مربی و چهار دونده قمی در اردوی تیم ملی دو و میدانی

ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779694

5 نماینده از استان کوم به اردوی تیم ملی دو و میدانی برای حضور در بازی های آسیایی 2022 دعوت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کام فردا، اولین مرحله اردوی ملی دو و میدانی کشورمان برای حضور پررنگ این ورزشکاران در بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین و همچنین کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا (نورسلطان قزاقستان) ) از 23 آبان ماه جاری در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود.
علی رضایی به عنوان مربی و رضا ملک پور، علی قاسم بابایی، امیر مقدمی و محدثه ابراهیم پور به عنوان دونده در این اردو در آکادمی کمیته ملی المپیک حضور خواهند داشت.
اولین مرحله اردوی ملی دو و میدانی کشورمان به منظور توانمندسازی حضور این ورزشکاران در بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین و همچنین کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا (نورسلطان – قزاقستان) در تاریخ 14 آبان برگزار می شود. در آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد.
در قسمت آقایان ورزشکاران دعوت شده از 14 آبان (جمعه) وارد اردو می شوند که به مدت 4 روز تا 15 آبان (دوشنبه) و در قسمت بانوان از 5 تا 29 آذرماه برگزار می شود.
دعوت شدگان به اردو پس از بررسی و نظر فنی توسط کمیسیون های تخصصی انتخاب می شوند و به گفته کارشناسان در صورت داشتن عملکرد چشمگیر در مسابقات ورزشی آینده این کمیسیون ها به اردو اضافه می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید