حقوق سربازان از پایان آذرماه 20 درصد افزایش یافته است

حقوق سربازان از پایان آذرماه 20 درصد افزایش یافته است

دهنوی گفت: در تبصره (12) قانون بودجه سال جاری مقرر کردیم حقوق پرداختی به سربازان بین 60 تا 90 درصد حقوق باشد.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه حقوق سربازان از پایان آذرماه 20 درصد افزایش می یابد و به طور میانگین به 3 میلیون و 850 تا 4 میلیون و 650 هزار تومان می رسد، گفت: خبرهای خوب دیگری هم داریم. برای سربازان در زمان یک ماه فرصت داریم.

سید محسن دهنوی در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه 28 آذرماه) مجلس در جمع خبرنگاران درباره توافقات صورت گرفته در خصوص افزایش حقوق سربازان اظهار کرد: در تبصره (12) قانون بودجه سال جاری مصوب کردیم که حقوق سربازان باید انجام شود. بین 60 تا 90 درصد حقوق باشد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس ادامه داد: حقوق سربازان در ابتدای امسال حدود 20 درصد افزایش یافت، یعنی حقوق سربازان به طور میانگین 3 بود. میلیون و 200 هزار تومان در سال گذشته، اکنون به طور میانگین 3 میلیون و 200 هزار تومان است که به 850 هزار تومان رسیده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: دستور قانونی ما رعایت نشد زیرا بودجه کافی نبود و سازمان برنامه – بودجه و ستاد کل بر سر تأمین اعتبار توافق کردند. در یک ماه گذشته جلسات متعددی با حضور نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان برنامه و بودجه در مجلس برگزار شد.

سید محسن دهنوی اظهار داشت: از این ماه منابع لازم تامین و موافقت شد، بنابراین از آذرماه یعنی پایان این ماه، درآمد سربازان 20 درصد دیگر افزایش می یابد و به طور میانگین به 3 میلیون و 850 هزار تا 4 میلیون و 650 هزار نفر می رسد. تومان. با این اوصاف، میانگین افزایش حقوق سربازان نسبت به سال گذشته حدود 45 درصد خواهد بود، بنابراین سربازان گران قیمت از این ماه افزایش حقوق خواهند داشت که البته این عدد به صورت میانگین بیان می شود.

این نماینده مجلس یازدهم افزود: در یک ماه آینده خبرهای خوب دیگری برای سربازان خواهیم داشت.