آیا ویروس آنفولانزا افزایش یافته یا کاهش یافته است؟


ساعت: 21:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918761

رئیس بسیج جامعه پزشکی محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: در خصوص آنفولانزا می توان گفت که این ویروس در کشور شیوع بسیار بالایی دارد و متاسفانه در حوزه پزشکی مشکل داشتیم و آنتی بیوتیک به خوبی تزریق نشد. و در زمان .در سیستم توزیع قرار نگرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ درویش زاده رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس، درباره اینکه ویروس آنفولانزا در کشور کم یا زیاد شده است، گفت: در خصوص آنفولانزا می توان گفت. که این ویروس در کشور شیوع بسیار بالایی دارد و متاسفانه در بحث دارویی مشکل داشتیم و آنتی بیوتیک ها به خوبی و به موقع تزریق نشد و وارد سیستم توزیع نشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی برای تولید و توزیع دارو داریم، گفت: الحمدلله شرایط خوبی در پیش داریم زیرا شرکت های دارویی توانایی تولید داروی مورد نظر و یا حتی از کشورهای دیگر را دارند. .

رئیس بسیج جامعه پزشکی محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه چه اقداماتی برای این معضل انجام شده است، افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و بیمارستان های ما در حال حاضر در حال انجام این مشکل و دانشگاه هستند. همچنین ستادهایی را برای حل این مشکل، پیشبرد امور و بهبود بهتر و قوی تر روند بهبود ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید