حماس از مخالفت شدید عراق با عادی سازی روابط با صهیونیست ها تمجید می کند

به نقل از آناتولی ، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از موضع گیری گیری مخالفت زيز دولت عراق از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی استقبال می کند.

حازم قاسم سخنگوی حماس در این باره گفت: مربوط به او به یک خبرگزاری خارجی گفت: “مواضع پشتیبانی کنید.” زيز “ما از دولت و مردم عراق به خاطر مسئله فلسطین و مخالفت آن با عادی سازی برخی رژیم های منطقه با اشغالگران صهیونیست تشکر می کنیم.”

وی افزود: “عراق در طول تاریخ همواره در مسیر مبارزه راست گرا بوده است.” طلبانه وی در کنار اشغالگران اسرائیلی در کنار مردم فلسطین قرار گرفت. »

حازم قاسم در پایان از همه کشورهای منطقه خواست با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت جدی کرده و برای عدالت موضع گیری کنند. طلبانه از مردم فلسطین حمایت کنید.

شایان ذکر است امروز شنبه «احمد الصحاف“ما بر موضع محکم و اصولی عراق در مورد مسئله فلسطین تأکید می کنیم. ما موضع خود را در محافل مختلف بین المللی اعلام کرده ایم ».

الصحاف وی تاکید کرد: حقوق مردم فلسطین به مرور نقض نخواهد شد ، اما این مسئله در وجدان مردم عراق تبدیل به یک مشکل شده است.

شایان ذکر است پس از نشست تحت عنوان “کنفرانس صلح و اعاده و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی” که روز گذشته در اربیل برگزار شد ، گروه ها و افراد مختلف سیاسی عراق واکنش تندی به آن نشان دادند.

دیدگاهتان را بنویسید