حمایت بانک رفاه کارگران از پروژه های بزرگ ملی در سال جاری

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل لالقانی اظهار داشت: حمایت بانک رفاه از کلان پروژه های ملی در راستای تحقق اهداف شعار سال و حمایت از تولید ملی و اشتغال زایی، مشارکت در ساخت و بهره برداری 6 واحد تولیدی صنعتی» را یکی از اقدامات بانک در این راستا عنوان کرد و گفت: در این راستا امسال مبلغ 4 میلیارد و 366 میلیون ریال و 14 میلیون و 390 هزار یورو توسط بانک رفاه توزیع شد.

دکتر لالقانی به اقدامات حمایتی بانک رفاه از بهورزان در سال جاری اشاره کرد و گفت: بانک رفاه به عنوان یک بانک سلامت محور نیز در سال 1401 حمایت های گسترده ای از سلامت انجام داده است که از جمله آن می توان به تخصیص اعتبار 4650 میلیارد ریالی اشاره کرد. خرید تجهیزات تخصصی پزشکی و آزمایشگاهی برای دانشگاه های علوم پزشکی.

به گفته وی اعطای اعتبار برای احداث مراکز جراحی و خدمات درمانی از دیگر اقدامات بهزیستی کارگران در سال جاری در حمایت از حوزه سلامت است.

دکتر لالقانی به مشارکت بانک رفاه کارگران در ساخت و بهره برداری از پروژه های بزرگ ملی در حوزه فرهنگی و اجتماعی در سال جاری اشاره کرد و گفت: در راستای تداوم اقدامات حمایتی این بانک در این حوزه ها، وام قابل توجهی برای ساخت و ساز 4 هتل و مرکز تفریحی و ورزشی.

دیدگاهتان را بنویسید