تمهیدات بانک برای رفاه کارگران برای حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال در سال جاری

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر للهگانی طی سخنانی در حاشیه این بازدید به فعالیت ها و اقدامات بانک رفاه در راستای تحقق اهداف شعار سال «کنترل تورم، تولید رشد» اشاره کرد. و گفت: بانک ها به طور کلی در زمینه «کنترل تورم» چه می کنند و در زمینه «رشد تولید» می توانند نقش تعیین کننده و کلیدی داشته باشند.

وی افزود: اگر قصد داریم ظرفیت صادراتی کشور را افزایش دهیم قطعا نیاز به رشد تولید داریم و طبیعتا یکی از مهمترین عناصر در رونق تولید تامین مالی واحدهای تولیدی است و نقش بانک ها در این امر منطقه بسیار بزرگ است.” مهم و تعیین کننده است.”

دکتر لالقانی تصریح کرد: بانک رفاه کارگران با استفاده از خدمات، محصولات و ابزارهای نوینی که طراحی کرده قصد دارد بدون افزایش حجم نقدینگی به رونق تولید کمک کند و منجر به افزایش نرخ تورم شود تا شاهد رشد اقتصادی در کشور باشیم. کشور.

تمهیدات بانک برای رفاه کارگران برای حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال در سال جاری

وی انتشار اوراق گواهی سپرده بلندمدت ویژه سرمایه گذاری (ویژه) در قالب طرح بانکداری اسلامی را از مهمترین اقدامات بانک رفاه کارگران در سال جاری برای حمایت از طرح های سرمایه گذاری اعلام کرد و گفت: این اوراق با هدف حمایت از طرح های سرمایه گذاری انجام می شود. حمایت از تولید ملی و به منظور تامین مالی پروژه های مختلف اقتصادی (تولیدی، عمرانی و خدماتی) بر اساس قوانین و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود.

دکتر لالقانی به انتشار اوراق گام توسط بانک کارگران رفاه اشاره کرد و گفت: انتشار این اوراق از دیگر اقدامات بانک رفاه برای حمایت از واحدهای تولیدی است. این بانک سال گذشته در زمینه انتشار این اوراق در شبکه بانکی کشور پیشتاز بود.

دیدگاهتان را بنویسید