تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال رمز حل مشکلات اقتصادی کشور / افزایش رفاه مردم با حمایت از تولید داخلی


ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822073

به بهانه تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری؛

خطیب نماز جمعه قهوه خانه های بلوچی سرباز گفت: شرکت های دانش بنیان علاوه بر ایجاد اشتغال زمینه خودکفایی کشور را در بخش های مختلف فراهم می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبدالواحد توحیدی پور شیرانزی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به نامگذاری شعار سال به نام دانش بنیان و اشتغال زایی گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان زمینه جهش در تولید را فراهم می کند. رونق اقتصادی و اشتغال زایی در کشور.

وی با اشاره به اینکه تنها راه حل مشکلات اقتصادی تمرکز بر تولید داخلی و استفاده از ظرفیت های داخلی است، افزود: با وجود تحریم های سرکوبگرانه علیه ملت و کشور و فشارهای اقتصادی موجود، تنها راه حل، حل مشکلات و بهبود وضعیت فعلی است. وضعیت اقتصادی «رونق تولید داخلی.

این عالم اهل سنت با بیان اینکه چند سالی است که رهبر معظم انقلاب بر تولید و تلاش مضاعف تمرکز کرده و واحدهای تولیدی داخلی را برای کاهش وابستگی به کشورهای خارجی راه اندازی کرده اند، افزود: مردم و مسئولان باید برای تحقق شعار تلاش مضاعف کنند. سال «و زمینه را برای ایجاد فضای اشتغال دانش بنیان فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: بی شک با حمایت شرکت های دانش بنیان بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور از جمله بیکاری حل می شود و اشتغال و ثبات خوبی شکل می گیرد، علاوه بر لزوم تحقق این امر، آنچه را که می خواهید باور کنید. ظرفیت و پتانسیل محلی و محلی را داشته باشند و از آن استفاده کنند.

فرقه ادامه داد: استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص جوان تحصیلکرده فرصت مغتنمی برای ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان است و از آنجایی که دولت سیزدهم به دنبال تحقق اهداف اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی است، می توان گفت: این دولت مخلص است و تمام تلاش خود را برای خدمت به نظام و انقلاب به کار گرفته است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان علم را با توجه به رشته دانشگاهی مکان یابی می کنند، گفت: اگر این شرکت ها وارد عرصه فعالیت اقتصادی شوند، در کنار آن شاهد رونق و رشد در عرصه تولید خواهیم بود. دانش و کار.»

شیران زی گفت: در صورت تشدید، توسعه و رونق تولید، مشکل بیکاری حل می شود، واردات کاهش می یابد و صادرات افزایش می یابد که این امر موجب امید، رفاه و آسایش مردم می شود.

رئیس این ایل با بیان اینکه واردات کالاهای غیرمجاز و قاچاق ضربه سختی به تولیدات داخلی وارد می کند، گفت: سرمایه گذارانی نیز وجود دارد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید