حمله به تیم ساپینتو: استقلال با مهدی قیدی 10 نفره نمی شود.

حمله به تیم ساپینتو: استقلال با مهدی قیدی 10 نفره نمی شود.

صادق ورمزیار بازیکن و کاپیتان سابق استقلال در خصوص دیدار استقلال مقابل سپاهان اظهاراتی را بیان کرد.

به نظر شما شکست هفته اول استقلال چه عواقبی برای این تیم خواهد داشت؟

طبیعی است که در ابتدای مسابقات، پیروزی در تیم بازتاب مثبتی داشته باشد. اما این دیدار به هیچ وجه برای استقلال و شروع سرمربی جدیدش خوب نبود. این تیم حداقل می توانست این بازی را نبازد، حتی معتقدم می توانست برنده شود اما مشکلاتی که در استقلال مشهود بود باعث شد این تیم نتواند قهرمان شود.

در مورد مسائل استقلال واضح تر صحبت می کنید؟

متأسفانه می بینیم که استقلالی ها در پست های مختلف به خصوص در خط حمله به صورت نامشخصی بازیکن خریدند.

به نظر شما اشکالی در این مورد وجود دارد؟

این هیچ اشکالی ندارد. استقلال می تواند 10 مهاجم داشته باشد. اما اگر شما 10 مهدی قائدی داشته باشید ولی پشت سر آنها مجتبی جباری یا علی کریمی نباشد، آن 10 مهدی قائدی هیچ فایده ای نخواهد داشت. یا مثلاً اگر 10 تا لیونل مسی دارید اما یکی از ژاوی یا اینیستا در تیم شما نیست، آن ده لیونل مسی فایده ای نخواهد داشت. چون به هم نیاز دارند.

آیا استقلال به بازیکنی در پست هافبک مرکزی نیاز دارد؟

استقلال در پست های زیادی نیاز به بازیکن دارد. متاسفانه خریدهای فصل نقل و انتقالات به هیچ وجه کارشناسی نشده و مشخص نیست چه کسی با چه اطلاعاتی و بر چه اساسی این بازیکن را خریده است.

می توانید مثال دیگری از خریدهایی که استقلال باید انجام می داد را بیان کنید؟

بله استقلال در خط هافبک دفاع تخصصی ندارد. کسانی که امروز در استقلال به عنوان مدافع میانی بازی می کنند، تجربه این کار را ندارند. چاسمی و سیلوا هر دو مدافع میانی نیستند. چسمی آنقدر عقب می رفت که سرش نزدیک بود به تور دروازه برخورد کند. سیلوا آنقدر چرخید که محمد علینژاد 5 بار توپ را از او دور کرد و رفت! یکی از آنها منجر به یک گل شد. اینها بازیکنانی نیستند که در آن پست بازی کنند. سیلوا باید بایستد و برود. نمونه های بیشتری وجود دارد.

چه مثالی

وقتی صالح حردانی رفت، ما دفاع درستی نداریم. چرا در این پست از میرزایی که جلوتر است استفاده شده است؟ این چه تیم بستنی بود؟ یاماگا یک وینگمن نیست. او در سیستم 2-5-3 کنار گستد ایستاد و با هم کار کردند و گل زدند در حالی که یامگا اصلا وینگر نیست.

سمت چپ چطور؟ سلمانی و جلالی کجا بودند؟

بله سلمانی و جلالی با هم پیستون چپ نمی سازند. از طرفی میرزایی و یاماگا هم دقیقا همین وضعیت را داشتند. بنابراین هر دو راه چپ و راست استقلال به روی نیروها باز بود و آنجا بزرگراه درست کرده بودند.

این مشکلات از کجا می آید؟

از تیم اختتامیه کادر مدیریتی استقلال. وقتی مدیران تیم را به استقلال می بندند این اتفاق می افتد. کار یک مدیر مدیریت است نه بستن یک تیم! اگر چنین است، آنها باید خودشان تیم را هدایت کنند. البته این چیزی که من می گویم از سر دلسوزی است وگرنه این نتایج مطمئنا دوام نمی آورد، اما کار استقلال با این شرایط سخت است.

تو چی میگفتی

حتی اگر بهترین ماشین دنیا را داشته باشید، بدون چهار چرخ زیر آن کار نمی کند. حتی بهترین هواپیمای دنیا هم بدون گاز پرواز نمی کند. همه آنها مانند تکه هایی از یک پازل هستند که مکمل یکدیگر هستند. پازل استقلال تیم ناقص است. من نگرانم تا زمانی که ساپینتو بخواهد بازیکنانی در فرمت های مختلف بیاورد و به آنها یاد بدهد که در چه موقعیتی چه کاری انجام دهند تا جای خالی بازیکنان فروخته نشده را پر کند، امتیازهای زیادی از دست می رود و در نهایت استقلال شانس قهرمانی پیدا می کند. ، از دست دادن

دیدگاهتان را بنویسید