ترامپ استقلال؛ تیم هفت نفره ساپینتو به حریف خود حمله کرد

ترامپ استقلال؛  تیم هفت نفره ساپینتو به حریف خود حمله کرد

اکبر کارگرجم بازیکن قدیمی استقلال در خصوص پیروزی اخیر این تیم مقابل هواداران گفت: قبل از این مسابقه پیش بینی می شد استقلال توانایی ضربه زدن به هواداران را داشته باشد اما گاهی اوقات در جریان بازی اتفاقاتی می افتد و در پایان نتایج حاصل می شود. قابل پیش بینی نیستند. .

وی افزود: شاید خوشبین ترین هواداران استقلال انتظار چنین نتیجه ای را نداشتند، اما وقتی رضاوند در شروع نیمه دوم آن گل خوب را به ثمر رساند شیراز، تیم حریف از هم پاشید. تیمی با بازیکنان با تجربه بیشتر، قرار نبود این اتفاق بیفتد.

بازیکن باسابقه استقلال اضافه کرد: با این حال این برد از نظر روحی و روانی برای استقلالی ها بسیار خوب بود و ارتباط نزدیک تری بین بازیکنان و هواداران ایجاد کرد اما یک نکته مهم در مورد سرمربی این تیم وجود دارد. تیم

کارگام درباره ساپینتو گفت: ساپینتو خیلی خوب توانست استقلال را ادغام کند. این مربی نسبت به بسیاری از مربیانی که در این سال ها برای استقلال کار کرده اند، مغرضانه تر است. اگر بخواهیم او را با استراماچونی مقایسه کنیم، باید گفت که هر دو مربی استقلال تیمشان را تهاجمی سازماندهی می کنند، اما ساپینتو کجا، استراماچونی کجا.

وی ادامه داد: پس از اینکه استراماچونی یک ماه حقوق دریافت نکرد، از استقلال و هواداران میلیونی خود جدا شد. هوادارانی که برای استراماچونی خودکشی می کردند برای این مربی ایتالیایی کمترین ارزش را داشتند زیرا او حاضر نشد، حداقل به خاطر مردم. یک لحظه صبر کنید. اما سرمربی فعلی استقلال ثابت کرده که چقدر به هواداران استقلال اهمیت می دهد. چقدر به قراردادی که با استقلال بسته اهمیت می دهد و چقدر تیمش را دوست دارد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: تیم ساپینتو فوتبال جذاب، زیبا و قدرتمندی به نمایش می گذارد. نتایج دلخواه را می گیرد که طرفداران آن را دوست دارند. تیم او گل می زند و به تیم حریف فشار می آورد. استقلال تیمی ساخته که همه را به یاد تیم های دهه 60 و 70 می اندازد. چنین مربی ای قطعا برای باشگاه ارزش زیادی دارد و مسئولان باشگاه استقلال باید با دو دست چنین مربی ای را بگیرند و او را از دست ندهند. خود ساپینتو ثابت کرده است که مربی بسیار محبوبی است و نه یک مربی مهربان و مفید. باید قدر چنین مربی ای را بدانیم که خود را به عنوان دانش فنی و فوتبالی به همه مربیان تیم های رقیب ثابت کرده است.

کارشناس فوتبال بومی کشورمان درباره شرایط دربی پیش رو توضیح داد: این دیدار یکی از حساس ترین دیدارهای دو تیم در سال های اخیر است. هر دو تیم به سه امتیاز نیاز دارند و هر دو تیم نمی خواهند ببازند. اما از نظر فنی تیم استقلال بهتر است. اصول فنی فوتبال می گوید استقلال باید این تیم را ببرد. پرسپولیسی ها شاید از نظر دفاعی وضعیت خوبی داشته باشند، اما در خط هافبک و فاز هجومی آنطور که باید و شاید هم در حد یک تیم قهرمانی نیستند.

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: اما استقلال در همه خطوط شرایط خوبی دارد. اگر استقلال گل می زند به خاطر این است که زیاد حمله می کند. تیم استقلال در حمله هفت نفره به دروازه حریف ناکام ماند. چنین تیم هجومی می تواند تاثیر زیادی بر حریف خود بگذارد. سه بازیکن جلو و چهار بازیکن پشت سرشان طوری حمله می کنند که تیم مقابل نمی تواند حرکت کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم استقلال با برد دربی را ترک کند و امیدوارم در 3 بازی اخیر خود به اوج برسد. چنین تیمی قطعا شایسته قهرمانی است. امیدوارم ساپینتو بتواند استقلال را قهرمان کند تا هم هواداران خوشحال شوند و هم خودش پاداش حفاظت از استقلال را بگیرد. این مربی لیاقت قهرمانی با استقلال را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید