تمام مرزهای کشور رعایت می شود/ انهدام تیم هفت نفره تروریستی در باگ آفرین


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899884

فرمانده مرزبانی فرجا با بیان اینکه تمامی مرزهای کشور تحت رصد اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی است، گفت: اخیرا یک تیم تروریستی هفت نفره توسط نیروهای مرزبانی هنگ مرزی منهدم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمدعلی گدرزی در بازدید از یگان های مرزی هنگ هنگ هدآفرین با حضور خبرنگاران بر توانمندی های بالای دفاعی و اطلاعاتی مرزبانان تاکید کرد و گفت: تمامی مرزهای کشور تحت رصد اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی است.

وی افزود: با ترویج آموزش های تخصصی مرزبانان و استفاده از تجهیزات مدرن همراه با ایمان مرزنشینان، امروز امنیت و اقتدار کامل در مرزهای کشور به ویژه شمال و شمال غرب کشور حاکم است. کشور.

فرمانده مرزبانی فراجهه با بیان اینکه در مرزهای کشور با هرگونه قاچاق غیرقانونی و فعالیت مسلحانه برخورد می کنیم و پاسخ ما به متجاوزان سخت و طاقت فرسا خواهد بود، افزود: اخیرا یک تیم هفت نفره تروریستی به همراه تجهیزات نظامی و نظامی و … مقادیری سلاح و مهمات از نیروهای گارد مرزی هنگ مرزی منهدم شد.

سردار گودرزی همچنین به عملیات موفقیت آمیز سایر مرزبانان در مرزهای استان آذربایجان غربی اشاره کرد و اظهار داشت: مرزبانان مجاهد هنگ مرزی ارومیه با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و رصد شبانه روزی پاسگاه های مرزی موفق شدند در منطقه آلوده به قاچاقچیان 30 قبضه سلاح شکاری کشف و دستگیر شدند.

این افسر ارشد مرزبانی ضمن هشدار به کشورهای همسایه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری با ثبات و قوی است، افزود: به همسایگان خود توصیه می کنیم که اجازه ندهند بدخواهان از خاک خود علیه کشور ما اقدام کنند.

وی با اشاره به تحرکات اخیر در مرزهای کشورمان گفت: طی چند روز گذشته با کمک نیروهای نظامی و امنیتی یک گروه تروریستی را که در کمترین زمان ممکن به داخل کشور نفوذ کرده بود شناسایی و کاملا منهدم کردیم. “

فرمانده مرزبانی کشور تصریح کرد: در مرزهای خود اشراف اطلاعاتی خوبی داریم و این نخبگان امنیت و ثبات را در هشت هزار و 755 کیلومتر مرزهای کشور تضمین کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید