شناسایی و انهدام شبکه 19 نفره جعل اسناد دولتی و هویتی و مسافرتی


ساعت: 18:14
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823503

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه از شناسایی و انهدام شبکه 19 نفره جعل اسناد دولتی و هویتی و مسافرتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کل کشور گزارش داد که با تلاش مستمر، هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی افسران مهاجرت و گذرنامه این سازمان، یکی از بزرگترین و پیچیده ترین شبکه های حرفه ای جعل هویت و مدارک مسافرتی و اختلاس های دولتی است. شناسایی و مورد اصابت قرار گرفت.

سردار علی ذوالگادری، رئیس پلیس اطلاعات و مهاجرت و گذرنامه کشور توضیح داد: این شبکه 19 نفره متشکل از 4 عضو و 15 عضو دیگر و همچنین تعدادی اتباع خارجی در 6 استان کشور حضور گسترده ای داشته است. کشور با ترفندها و ترفندهای خاص و همچنین غصب عناوین کشوری و لشکری ​​و غیره با کمک برخی متخلفان آژانس های مسافرتی و همچنین درج آگهی در سایت های معروف و جذب افراد و … انجام داده اند. جمع آوری پول. بسیاری از آنها و سپس ارائه اسناد جعلی به آنها.

وی افزود: اکثر اعضای این شبکه گسترده در کشور و ارتباطات آنها شناسایی و دستگیر شدند و در بازرسی از پناهگاه های آنها مقادیر قابل توجهی تجهیزات و تجهیزات فنی، مهمات، اسناد، گذرنامه و غیره کشف و ضبط شد. و دو نهاد اطلاعاتی «گردشگری و اتحادیه صنفی جعلی آمهری ها با هماهنگی قضایی پلمب شده و تحقیقات از متهم برای شناسایی عوامل دیگر ادامه دارد.

سردار ذوالقدری بر برخورد قاطعانه با مجرمان و متخلفان در فضای واقعی و مجازی تاکید کرد و از مردم خواست در صورت داشتن اخبار و اطلاعات در خصوص اقدامات مجرمانه و مجرمانه افراد یا گروه ها با شماره ۱۱۰ پلیس یا اطلاعات تماس بگیرند. در سرتاسر کشور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید