کشف و انهدام شبکه جعل و رشوه در شهرداری هوی


ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808416

رئیس قاضی آذربایجان غربی از افتتاح و انهدام شبکه جعل و رشوه در شهرداری هوی آن خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، رئیس قاضی آذربایجان غربی گفت: سند صدور تفاهم نامه مالی به بدهکاران شهرداری.

ناصر عتباتی ادامه داد: تعداد متهمان به این صورت بود که مالکان ساختمان ها برای پرداخت عوارض ماده 100 شهرداری یا سایر مطالبات شهرداری با پیش پرداخت مبالغی، مابقی مطالبات را تقسیم و چک های مختلف برای آنها صادر می کنند، متهمان حسابداری دیون. بدهکاران شهرداری از پرونده خارج و در اختیار متهم دیگر قرار می گیرد.

رئیس قاضی استان افزود: به گفته متهمان حدود 30 میلیارد ریال به چک های دریافتی شهرداری تحویل شد و در ازای آن 600 میلیون تومان از آنها دریافت کردند. و کلاهبرداری در زندان ها گزارش شده است و تحقیقات گسترده ای برای کشف فساد بزرگ در شهرداری هوی در حال انجام است.

عتباتی همچنین گفت: حفظ حقوق بیت المال یکی از وظایف اصلی قوه قضائیه است و تا زمانی که ریشه فساد خشک نشود از هیچ اقدامی در این راه فروگذار نخواهد کرد. حقوق عمومی ادامه دارد و دست دزدان گنج را قطع خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی؛ مقام عالی قضایی استان در پایان خطاب به روسای دستگاه های اجرایی استان نیز خاطرنشان کرد: باید بر مجموعه زیرمجموعه خود نظارت کامل داشته باشند و از وقوع این گونه جرائم در داخل مجموعه جلوگیری کنند چرا که در موارد نامطلوب این گونه اقدامات را ترک کنند. مدیران را افشا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید