تخریب زمین خواری و جعل اسناد توسط وزارت اطلاعات

ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799428

این کار با اقدامات سربازان گمنام امام زمان انجام شد;

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از بزرگترین باندهای حرفه ای تصرف زمین و جعل اسناد 3000 میلیارد تومانی شناسایی و مورد اصابت قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، یکی از بزرگترین باندهای زمین خواری حرفه ای که در زمینه جعل اسناد، کلاهبرداری، مصادره و فروش اراضی عمومی و اموال شهروندان فعالیت داشت، شناسایی و متلاشی شد.

این دسته تمرکز بر مناطق باکیفیت استان تهران مانند شمیران، خان، لویسان، سعادت آباد، ازگل، گلهک، پونک، فشم، فیروزکوه، کهریزک و برخی بشقاب ها. ثبت در استان های مازندران، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان و البرز تعداد زیادی از این زمین ها را با کلاهبرداری تصرف کردند.

این شبکه شامل عدد از دلالان و آره مساحت زمین با مساعدت برخی از سردفتران و یکی از دفاتر اسناد رسمی طی فرآیندی پیچیده اقدام به شناسایی اراضی بایر، املاک خارجی و اراضی عمومی در اقصی نقاط کشور و با جعل اسناد مربوط به این اراضی به نام عدد از افراد فریب خورده و با اخذ وکالت نامه از آنان موفق به اخذ سند رسمی در این خصوص شد. اراضی آنها بودند.

با ورود سربازان گمنام امام زمان (عج)عج) در این صورت از محل انتقال مالکیت زمین بالای 200000 متر مربع و یک مقدار تقریبی 3000 میلیاردها تومان جلوگیری و 15 نفر از اعضای کلیدی باند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وزارت اطلاعات با هشدار نسبت به هرگونه سودجویی و تعدی به اراضی عمومی و اموال شخصی شهروندان، حفظ حقوق عمومی را وظیفه قانونی خود دانسته و با متجاوزان به بیت المال و حقوق شهروندان مبارزه می کند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید