وجود شبکه اختاپوس از زمین خواری و جنگل خواری مازندران / تا آخر در مقابل فساد می ایستیم


ساعت: 22:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806593

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت:

روح اله سلگی با بیان اینکه در چند روز اخیر به شبکه فساد در زمینه زمین خواری و جنگل خواری مازندران رسیده ایم، گفت: در این چند روز به یک شبکه فساد مالی در مازندران رسیده ایم. وی گفت: ما تا آخر عمر در مبارزه با فساد و حفظ امید مردم به این انقلاب مردمی خواهیم ایستاد و در ریشه کنی فساد خواب راحتی نخواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، روح الله سلگی امشب در مراسم افتتاحیه هشت پروژه شرکت برق منطقه ای مازندران در ساری اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی بود که بر خلاف بسیاری از انقلاب های قرن بیستم فقط یک انقلاب اقتصادی یا رویایی نبود، همه عرصه ها .

وی افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب عقیدتی، فرهنگی، مردمی و انقلابی برای تغییر رویکرد و نگرش مردم به توانایی هایشان بود که از یک ملت وابسته و خود ویرانگر با محوریت امام راحل به یکباره تحولی به وجود خواهد آمد که متحول می شود. همه بدیهیات را وارد دنیای او می کند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی به استقلال رسیده ایم یا خیر، گفت: در حوزه هایی مانند اقتصاد و خودکفایی به استقلال نرسیده ایم و شر معنا ندارد. رئیس جمهور آمریکا صحبت می کند و بورس ما تغییر می کند یا منتظر بمانیم تا ببینیم توافقات چه خواهد شد تا سرمایه گذاری را آغاز کنیم و این نشان می دهد که در برخی زمینه ها با مشکل مواجه هستیم.

سلگی ادامه داد: این پروژه ها در راستای استقلال ما در بخشی از تولید است، باید از همه لحاظ به خودکفایی برسیم و در مسئولان جمهوری اسلامی این اعتقاد وجود دارد که باید تغییر اتفاق بیفتد. به هر حال گاهی در دولت های مختلف باورها متفاوت است و اکنون باور این است که می توانیم روی پای خود بایستیم.

وی گفت: ما در حال حاضر فقط با آمریکا سر و کار نداریم، در حال حاضر با یک مشکل عجیب و اژدهای هفت سر به نام فساد روبرو هستیم. وی گفت: هرکس با فساد خود مردم را ناامید کند با منافقین فرقی ندارد، آمریکا یا بوش و ترامپ. زیرا هر دو مشروعیت انقلاب ما را زیر سوال می برند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی گفت: همه کسانی که در نهایت سرمایه های کلان دریافت می کنند یک شکاف طبقاتی ایجاد می کنند و یک شب یکی سرمایه دار می شود و مردم نگاه می کنند و می گویند این مرد چگونه به اینجا رسیده و در مردم ایجاد می کند. “آنها ناامید شده اند.

سلگی افزود: وظیفه ما تماشای داستان است؟ آیا کارکنان جمهوری اسلامی باید در توسعه پیشرفت کنند؟ جبهه های مختلفی در داخل و خارج از کشور پیش رو داریم. یک جبهه، شبکه اختاپوس فساد است.

وی تاکید کرد: در همین مازندران در چند روز اخیر به شبکه فساد در زمینه زمین خواری و جنگل داری رسیدیم که برخی به روش های مختلف مانند قطع درختان کاج و کاشت درختان میوه چند ساله به عنوان جایگزین، حصارکشی. زمین متعلق به مالکان ساکن خارج از کشور. “آنها دارند زمین را می فروشند! آیا در مقابل چنین اقداماتی باید تماشاگر باشیم؟ تاریخ ما را برای چه قضاوت خواهد کرد؟ آیا نادیده گرفتن این مشکلات آسان است؟

نماینده سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران افزود: مقابله با این جریان فساد وظیفه ماست. اگر راه های فساد را پیدا نکنیم و راه حلی برای آن پیدا نکنیم و عملیاتی علیه آن انجام ندهیم، دیر یا زود در پیشگاه خداوند متعال شرمنده مردم خواهیم شد.

وی ادامه داد: باید همه مسیرهای منتهی به فساد را در راستای استقلال و حفظ سرمایه اجتماعی شناسایی کنیم، بنابراین برای حفظ پرچم مقدس جمهوری اسلامی در دفاع از ملت عزیز در همه ابعاد اثربخشی آن تا آخر مبارزه خواهیم کرد. “سولگی گفت. ما از فساد و حفظ امید مردم به این انقلاب مردمی دفاع می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد در رأس برنامه های استان مازندران است و از این رو با ریشه کنی فساد خواب راحتی نخواهیم داشت.

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان همچنین بیان کرد: در ایام دهه فجر 17 پروژه با حجم سرمایه گذاری 334 میلیارد و 300 میلیون تومان در استان های مازندران و گلستان به بهره برداری می رسد.

حسین افضلی افزود: میزان اعتبار هزینه شده برای افتتاح این پروژه به بخش خصوصی 700 میلیارد ریال بوده که از سال 1377 آغاز و دو سال بعد در دهه فجر راه اندازی شد.

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: با بهره برداری از پروژه های دهه فجر امسال 350 مگاولت آمپر به ظرفیت نیروگاه های مازندران افزوده شده است.

افضلی با بیان اینکه در تابستان امسال در استان مازندران میزان برق مصرفی حدود 3260 مگاوات بوده که نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش نشان می دهد، گفت: میزان مصرف برق در استان مازندران حدود 3260 مگاوات بوده است. وی گفت: از این میزان حدود 2220 مگاوات تولید در داخل استان است و در واقع 1060 مگاوات برق مازندران کمبود داریم.

وی ادامه داد: اهمیت تولید در صنعت برق در شرایط کنونی با توجه به افزایش مصرف سالانه، لحظه ای حیاتی است و در این راستا پروژه های متعددی در حال ساخت به عنوان ایستگاه 230 تا 63 کیلوولت بهشهر، افزایش ظرفیت نیروگاه را افزایش می دهد. ایستگاه از 400 به 230 کیلوولت حفاظت از حریم ساری و افزایش ظرفیت ایستگاه از 400 به 230 کیلوولت در بابل در آینده نزدیک.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید