جزیره هرمز نماد وحدت در کشور است/ مقابل دشمنان می ایستیم و از کنار اجساد آنها می گذریم


ساعت: 16:39
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914812

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه در همه جا به ویژه در دریاها با دشمنان مردم مسلمان مواجه خواهیم بود، گفت: این موضع تا پاسداشت اجساد دشمنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز چهارشنبه 18 آذرماه در همایش بین المللی مادران فاطمیون، تربیت حسینی و تمدن نوین اسلامی گفت: شهدای حافظ سلامت در روزگاری که مردم حضور نداشتند. در بیمارستان ها در اوج بیماری کرونا سعی کردند جان هموطنان خود را نجات دهند.

وی افزود: روز مبارکی است. اینجانب ولادت با سعادت حضرت زینب (س) را به خواهران مجاهدم در عرصه مقاومت تبریک می گویم و این روز را به خواهران و برادران میهن تبریک می گویم.

سردار تنسیری با تبریک به سربازان دلیر بسیجی در کشور افزود: هفته بسیج متعلق به حشد الشعبی عراق، بسیج فاطمیون و بسیجی است که در سوریه جان خود را فدا کردند.

وی ابراز کرد: استان هرمزگان به شهدای عرصه دفاع مقدس که به دست نوکر استکبار خائن جهانی صدام به شهادت رسیدند افتخار می کند و تاریخ دفاع مقدس این استان را ورق می زند و رشادت ها و رشادت های این استان را ورق می زند. مردم این استان عزیز در آزادسازی قشم و لارک هرمز و گمبرون را خواهید دید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: این منطقه در دفاع مقدس نیز خود را نشان داده است. مظاهر وحدت، شجاعت، عظمت و حکومت داری را در جزیره ای که همچون مرواریدی در استان هرمزگان است، دیده ایم. با 3500 نفر جمعیت خانواده ای تقدیم به 9 شهید و مادران شهدا از این خانواده را خواهید دید که شهید فاطمه نیک افتخاری برای مردم هرمزگان و کشور ایران است.

سردار طنسیری تصریح کرد: در کشور ما جایی است که نماد شجاعت، ایستادگی، فداکاری و بردباری در جزیره هرمز باشد و مادران زیادی داریم که جوانان خود را تقدیم اسلام کرده اند اما در حد یک مکان با با 3500 نفر جمعیت، پیشنهاد 35 شهید برای انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه ام الشهداء فاطمه زنی نیکوکار بود که سه فرزند خود را فدا کرد و افزود: او فدای برادر و برادرزاده خود شد و برای دفاع از اسلام ایستاد و همه دنیا ببینند زنان و بانوان در انقلاب ما چه کردند. او بود

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه این شیرزن در جزیره هرمز نشان داد که همراه ولایت است، خاطرنشان کرد: خداوند در مکان مقدس و در خانه خدا اجر شهادت را به او عطا کرد.

سردار تنسیری گفت: هم در حفاظت از حرم و هم در حفاظت حرم شیرزن داشتیم. در مقابل دشمن محکم ایستادند.

وی ادامه داد: مادران، همسران و آنهایی که می دانستند اگر شوهرشان برود دیگر برنمی گردند، بار را بر دوش زن و فرزندشان گذاشتند، رفتند و شهید شدند و خواهران ما کار اصلی را انجام دادند و این فداکاری خواهران بزرگوارمان باید باشد. در تاریخ اسلام ثبت شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه خواهران ما نیز پشت سر زنان و فرزندان خود در مقاومت ایستادند، گفت: اگر زنانی مانند زینب کبری (س) و اگر زنانی مانند حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) نبودند و اگر نبودند. زنان در انقلاب ما اگر با مردان ما نبودند، این انقلاب و اسلام پایدار نبود.

سردار تنسیری گفت: جزیره هرمز نماد وحدت در کشور است، ما می توانیم این وحدت را دنبال کرده و در کشور پیاده کنیم، شیعه و سنی با هم برادر هستند و اگر کسی بخواهد بین آنها تفرقه ایجاد کند شیطان است.

وی تاکید کرد: اگر کسی از حلکم باشد که باعث اختلاف شود، اهل تفرقه خواهند بود. ما به کشور اهل سنت شهدا تقدیم کرده ایم و بدانید اگر در مسیر ولایت و راهی که اسلام برای ما قرار داده جلو برویم و فریب شیاطین را شکست دهیم.» اگر نخوریم موفق می شویم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه خداوند به عهدی که داده عمل می کند، تصریح کرد: زمانی که 25 شهر ما در دست صدام بعثی بود، منافقین در شهرهای ما سر جوانان و مردم ما را می بریدند و ما تهران امن بودیم. نداشتیم، از یک طرف در جنگ بودیم و از طرف دیگر منافقین در کشور مردم را می کشتند.

سردار طنسیری گفت: امروز حشدالشعبی ما در عراق می درخشد و اگر این اقتدار نبود شاید الان پناهگاه های ما نبود و این ثمره مقاومت زیر بال ولایت است و امروز باید هوشیار باشیم.

وی گفت: به کشورهای حامی تروریست ها هشدار می دهم، دست های لعنتی شما را می بینیم، عربستان 22 جوان را بدون محاکمه اعدام کرد و جوانان بی گناه در بحرین اعدام می شوند، اما هیچ حقی وجود ندارد. هیچ انسانی نیست که صدای آنها را بشنود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در مقابل ما صهیونیست ها، ناسارای آمریکا در غرب به آنها هشدار می دهیم، صبر ما حدی دارد، نمی خواهیم مسلمان ضربه بخورد و در درگیری بی گناه باشد. مورد حمله قرار می گیرد.» آن را بگیرید و بدانید که خون بیگناهان ریخته می شود و ما انتقام اعمال بد شما را خواهیم گرفت.

سردار تنسیری خاطرنشان کرد: ما به عنوان نماینده مسلمانان در سراسر جهان در دریاها و همه جا در مقابل دشمنان ایستاده و از کنار اجساد آنها می گذریم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید