میلیاردها دلار زمین خواری توسط پلیس اقتصادی کشف شده است

ساعت: 12:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784210

رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی در راستای برخورد قاطع با سارقان زمین از افتتاح 276 هکتار سارق زمین به ارزش بیش از 243 میلیارد ریال در یک ماه گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدرضا مقیمی افزود: در راستای مقابله جدی با جرایم اقتصادی به ویژه زمین خواری، طرح عملیاتی مبارزه با جرایم اقتصادی با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با بررسی ها و استعلام های به عمل آمده، اراضی تصرف غیرمجاز بالغ بر 276 هکتار از دلالان و تخریب کنندگان است که با روش ها و تکنیک های مختلف از جمله تسطیح، شخم، ساختمان سازی، کاشت درخت و غیره از اراضی ملی استفاده کرده اند. تشنج محرز شده است. و در یک ماه گذشته در سراسر کشور کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه با هماهنگی قوه قضائیه خلع ید زمین ها انجام شده است، گفت: کارشناسان ارزش اراضی مورد نظر را بیش از 243 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه 5 متهم دستگیر و پس از اعترافات پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار مقیمی با قدردانی و تشکر از همکاری خوب هموطنان گفت: پلیس امنیت اقتصادی به هیچ دلال، تخریب و غارتگر اجازه ادامه جنایات خود را نخواهد داد و بدون هیچ گونه اطمینان خاطر با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید