کشف زمین خواری 25 میلیارد ریالی در چالوس

ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800219

علی اکبر خسرو از کشف زمینی به ارزش 25 میلیارد ریال در شهر هالوس خبر داد و گفت: با حکم دادگاه زمین هایی که به منظور زمین خواری تقسیم شده بود مصادره شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر خسواری در گفت و گو با بلاغ از کشف 25 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: با حکم قضایی زمین هایی که به منظور زمین خواری تقسیم شده بود مصادره شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر حصارکشی و تفکیک غیرمجاز اراضی ملی و جنگلی در مناطق ییلاقی مرزن آباد، موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت.

فرمانده پلیس هالوز با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران خاطرنشان کرد: پلیس پس از تحقیقات کامل هویت متهم را که 500 متر مربع حصار از اراضی ملی و جنگلی به دست آورد، شناسایی کرد.

خسروی گفت: پس از هماهنگی قضایی با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان هالوز، زمین تصرف شده از چنگ فردی که اقدام به جداسازی آن برای تغییر کاربری زمین کرده بود، آزاد شد.

وی ارزش زمین آزاد شده از چنگ متهم را بر اساس نظر کارشناسی 25 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهم با سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی هالوس از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی را در جریان مسئولان جهاد کشاورزی قرار دهند و بر عزم دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای برخورد با هرگونه تصرف زمین تاکید کرد. و تغییر کاربری ..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید