شرکت های مسافرتی متخلف مشمول تحریم های دولتی خواهند بود


ساعت: 16:37
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894399

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: در صورتی که شرکت های مسافربری هزینه های اضافی را به شهروندان پس ندهند برای مجازات به دولت معرفی می شوند و اداره کل راهداری نیز پس می گیرد. پول اضافی شهروندان از شرکت ها .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی مدکلچی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا بر لزوم رعایت قیمت های اعلامی اداره کل راه زنجان برای اتوبوس های مهران زنجان تاکید کرد و اظهار داشت: این قانون است و همه شرکت ها موظف به رعایت این قیمت ها هستند.

وی با اشاره به نرخ بلیت اتوبوس از زنجان به مهران گفت: نرخ بلیت اتوبوس های 25 نفره VIP از زنجان به مهران تا 24 شهریور 260 هزار تومان و از 24 شهریور تا 9 شهریور 455 هزار تومان است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه اگر شرکتی بخواهد تخلف کند و اتوبوس به مهران نفرستد، اجازه ارسال خودرو به شهرستان ها را نمی دهیم. : اتوبوس های در نظر گرفته شده برای شهر مهران فقط به سمت مهران مجاز هستند.

مدقلچی با بیان اینکه قیمت پیشنهادی اتحادیه 600 هزار تومان بود که رد شد، افزود: قیمت های اعلام شده از سوی اداره کل راهداری زنجان لازم الاجرا است.

وی با بیان اینکه شرکت های مسافربری در صورت تجاوز یا عدم استرداد مازاد هزینه های دریافتی به شهروندان، شهروندان می توانند شکایت کنند، افزود: نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه های مسافربری حضور دارند و شهروندان می توانند با مردم تماس بگیرند. مشورت کنید و شکایت کنید.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: شرکت های مسافرتی در صورتی که هزینه های اضافی را به شهروندان برنگردانند برای تعزیرات به دولت ارجاع می شوند و اداره کل راهداری این موضوع را انجام می دهد. پول مازاد را از شرکت ها به شهروندان پس بگیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید