گردشگری سومین صنعت بزرگ کشور است/ شرکت های مسافرتی باید به اهمیت مسائل مذهبی توجه کنند


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837284

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

طالبی گفت: با توجه به اهمیت مسائل دینی در خراسان جنوبی، شرکت‌های مسافرتی باید در زمان حضور در استان، در بحث آداب و رسوم جامعه بر تور لیدرها تاکید زیادی داشته باشند و توجه داشته باشند که بدون گناه وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، سید محمدرضا طالبی معاون سیاسی، اجتماعی و سیاسی استاندار خراسان جنوبی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: صنعت گردشگری سومین صنعت گردشگری است. صنعت در کشور است.»

وی افزود: سرمایه گذار اصلی در حوزه گردشگری خداوند است و شاید این حوزه به چنین سرمایه گذار سنگینی نیاز نداشته باشد.

نماینده سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان جنوبی گفت: گردشگری آثار بسیاری از جمله مذهبی، اقتصادی و فرهنگی اجتماعی دارد.

طالبی گفت: با توجه به اهمیت مسائل دینی در خراسان جنوبی، شرکت های مسافرتی باید در زمان حضور در استان، در بحث آداب و رسوم جامعه بر تور لیدرها تاکید زیادی داشته باشند و توجه داشته باشند که در آنجا گناهی وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه سایر کارهای گردشگری مسائل اقتصادی است، گفت: در خراسان جنوبی اعمال بزرگ، خیر و بسیاری از خداوند داریم که باید از آنها به خوبی استفاده کنیم و به دنیا عرضه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در حوزه گردشگری تلاش های زیادی انجام شده اما هنوز نتوانسته ایم این جاذبه ها را در کشور و دنیا ارائه کنیم.

طالبی گفت: در شهرستان طبس آثار زیادی داریم و امیدواریم با برنامه های پیش رو بتوانیم این آثار را به جهانیان عرضه کنیم و شاهد اثرات اقتصادی آن باشیم.

وی بیان کرد: وجود 110 قلعه تاریخی در استان و مساجد با قدمت فراوان نشان از غنای فرهنگی خراسان جنوبی دارد که با تدابیر خوبی می توان آن ها را ارائه و به جهانیان عرضه کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه نیاز به تغییر حکمرانی وجود دارد و هیچ انگیزه ای پشت آن نیست، گفت: اگر تغییر حکمرانی نباشد شاهد روزمرگی خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید