حمله تند دروازه بان استقلال به پرسپولیسی شدن کاوه رضایی

حمله تند دروازه بان استقلال به پرسپولیسی شدن کاوه رضایی

انتقال کاوه رضایی به استقلال به دلیل پر شدن لیست آبی ها لغو شد و حالا شایعه حضور این بازیکن در پرسپولیس سر و صدای زیادی در رسانه ها به پا کرده است.

ظاهرا مهاجم استقلال که تا چند روز پیش او را بمب نقل و انتقالات آبی ها خطاب می کردند، در حال مذاکره با سرخ پوشان بوده است که با ورود رضایی به بازیکن پرسپولیس، یکی دیگر از یاغی های استقلالی ها چندان خوشایند هواداران و پیشکسوتان استقلالی ها نبوده است. بود قد بازیکنان معمولی مغرب زمین اضافه می شود و این مشکل باعث واکنش مدافع سابق استقلال شد.

پرویز برومند در پستی مشترک در اینستاگرام با اشکان درویشی مجری تلویزیون با اشاره به نام مستعار رضایی یاغی و تشبیه آن به سریال معروف یاغی که این روزها طرفداران زیادی دارد به این موضوع واکنش نشان داد.

«اول کاوه جان، اگر تصمیم به رفتن داری یادت باشد که در این دوره زمانی مجرمان در شبکه تلویزیونی خانگی هستند نه در زمین فوتبال و جنایتکاران الان برای ایرانی ها هستند، علی شادمان نه تو عزیزم. .

بیایید این واقعیت را نادیده بگیریم که به احتمال زیاد اخباری که شنیده می شود درست است، اما دو نکته مهم:

اقای کاوه خان رضایی یادتون باشه اگه ایران شما رو میشناسه به خاطر همین هوادار استقلالیه و یادتون باشه این هوادار زیر لوای ناصرخان یاد گرفت که مغرور بمونه و اصلا التماس نکنه و گردنش رو بندازه.

و وقتی پست خود را حذف کردید، ما باید شما را کنار می گذاشتیم، نه اکنون. اگه هوادار پر و پا قرص استقلال بودی فقط یه نیم فصل هوادار بودی و حمایت و تشویقش میکردی نه اینکه مثل الان اعصاب هواداران رو خورد کنی!!

نقل و انتقالات روش های خاص خود را دارد و به خصوص در ایران با سایر نقاط دنیا متفاوت است و نیاز به تیم حرفه ای و واجد شرایط دارد و نمی توان آن را با خواهرزاده ها، برادرزاده ها، دایی ها و اعضای خانواده دور هم جمع کرد.

دیدگاهتان را بنویسید