حمله ساپینتو به رکورد فرهاد مجیدی

حمله ساپینتو به رکورد فرهاد مجیدی

ریکاردو ساپینتو و شاگردانش خود را برای دیدار هفته بیستم مقابل پیکان آماده می کنند و در صورت پیروزی مقابل پیکان، رکورد جدیدی در نتایج این تیم ثبت خواهد شد.

استقلال تا پیش از دیدار هفته دوم دور دوم مقابل ملوان هرگز موفق به کسب سه برد متوالی نشده بود، اما این تیم در سه بازی متوالی مقابل ملوان مس کرمان و نفت مسجد سلیمان پیروز شد و از این نظر در آستانه قرار دارد. از ثبت نام او به همراه سرمربی پرتغالی خود رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد

این در حالی است که استقلال فصل گذشته به همراه فرهاد مجیدی با رایکوف به رکورد 7 پیروزی متوالی استقلال نزدیک شد و موفق شد به 6 پیروزی متوالی دست پیدا کند اما در نهایت تیم ساکت الهامی (که در سال های اخیر گربه سیاه مجیدی فرهاد شد. ) ) استقلال را در مشهد متوقف کرد. اما حالا ساپینتو این شانس را دارد که با کسب چهارمین برد متوالی احتمالی مقابل پیکان به رکورد فرهاد مجیدی نزدیک شود. چرا که با نگاهی به دیدارهای بعدی و شرایط خوب استقلال در این هفته ها، بعید نیست که این اتفاق بیفتد. استقلال در سه دیدار آینده لیگ برتر باید به ترتیب به مصاف پیکان، نساجی و گل گهر برود که هر سه تیم در این هفته ها شرایط خوبی ندارند.

ساپینتو که حالا تیمش را با این 9 امتیاز در آستانه صعود به صدر جدول می بیند، گفت در یکی دو بازی آینده تیمش را به بالای جدول می رساند. با این اوصاف، اگر استقلال بتواند چهارمین برد متوالی خود را در مسابقات اخیر کسب کند، ساپینتو با استقلالی ها رکورد جدیدی را به نام خود ثبت خواهد کرد.

استقلال پس از دیدار با پیکان باید در جام حذفی به مصاف ملوان بندرانزلی برود. بازی بعدی او در لیگ حدود 16 روز بعد در 9 مارس است.

دیدگاهتان را بنویسید