رکورد ویژه فرهاد مجیدی توسط استقلالی شکسته شد

رکورد ویژه فرهاد مجیدی توسط استقلالی شکسته شد

تیم فوتبال استقلال ملاثانی که در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور به تساوی بدون گل مقابل شهرداری همدان بسنده کرد، با این نتیجه این تیم با سرمربی خود ابراهیم اشکش به رکورد 30 بازی بدون شکست در فوتبال ایران رسید. در بازی هفته یازدهم مقابل فجر سپاسی، چند ثانیه بیشتر با شکست فاصله نداشت اما در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر رساند تا 31 بازی بدون شکست باقی بماند و رکورد هفته قبل را بشکند.

استقلال ملاثانی در یازده هفته اخیر لیگ دسته اول بدون شکست است و 5 برد و 6 تساوی حاصل تلاش شاگردان ابراهیم اشکش بوده و فصل گذشته 20 هفته گذشته را بدون شکست پشت سر گذاشتند تا امشب 31 بازی بدون شکست (12 برد) و 19 تساوی) برای این تیم و رکورد فوق العاده فرهاد مجیدی را که در فصل گذشته با استقلال به ثبت رساند، شکست.

فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال علاوه بر هدایت آبی‌ها از پایتخت به قهرمانی لیگ برتر پس از 9 سال، رکورد ویژه‌ای را نیز به نام خود ثبت کرد که در هر 30 بازی یک فصل باخت را تجربه نکرد و قهرمانی بدون شکست را برای تیم ملی به ارمغان آورد. بلوز.

نکته جالب اینکه رکورد استقلال و مجیدی در همان 30 بازی باقی ماند. آخرین باخت استقلال و مجیدی به هفته آخر لیگ بیستم (دو فصل پیش) برمی گردد که مقابل سپاهان بود و مجیدی بازی را دو بر یک به نویدکیا و شاگردانش داد و بعد از پایان لیگ بیست و یکم که شد. جدایی از استقلال، مدیریت اتحاد او باشگاه اماراتی را در اختیار گرفت و در هفته اول لیگ این کشور مقابل البطائح شکست خورد. استقلال بدون فرهاد نتوانست رکورد خود را افزایش دهد و در اولین بازی فصل جدید زیر نظر ساپینتو مقابل سپاهان در آزادی شکست خورد.

حالا ابراهیم اشکش با استقلال ملاثانی حمله کرده و این رکورد را شکسته و 31 بازی بدون باخت را ثبت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید