حمله شدید هواداران پرسپولیس به ستاره محبوبشان

حمله شدید هواداران پرسپولیس به ستاره محبوبشان

رامین رضاییان پس از چند فصل حضور در فوتبال قطر در نیمه دوم سال گذشته به پرسپولیس بازگشت. بازگشتی که چندان موفق نبود و رامین نتوانست کمک زیادی به پرسپولیس کند.

رضاییان که پیشنهادی برای تمدید قرارداد از پرسپولیس دریافت نکرد، به خوبی می دانست که جایی در افکار یحیی گل محمدی ندارد و عمر دوباره او در پرسپولیس بسیار کوتاه است. او برای ماندن در پرسپولیس تلاش کرد و در نهایت وقتی ناامید شد، پیمانی به سپاهان پیوست.

پس از انتشار عکس رامین با پیراهن سپاهان، برخی از هواداران پرسپولیس مقابل بازیکن سابق تیم خود ایستادند و به این موضوع واکنش نشان دادند. آنها معتقد بودند که رامین نباید به سراغ تیم هایی می رفت که رقیب مستقیم پرسپولیس هستند. به خصوص که هواداران پرسپولیس و سپاهان با هم خوب نیستند.

اصلی ترین موردی که باعث شد هواداران پرسپولیس از رضاییان انتقاد کنند مربوط به صحبت های چندی پیش این بازیکن در تلویزیون بود. رامین با قاطعیت در صحبت های خود اعلام کرد که این پول ارزش ناراحتی هواداران پرسپولیس را ندارد و هرگز کاری برای ناراحتی آنها انجام نخواهد داد.

مدافع سابق تیم ملی همچنین عنوان کرد که به هیچ عنوان به استقلال نمی رود و تنها دوست دارد در ایران برای پرسپولیس بازی کند. اتفاقی که نیفتاد و رامین پس از آزادی از پرسپولیس، نه تنها پیراهن تیم دیگری در فوتبال ایران را بر تن خواهد کرد، بلکه به یکی از رقبای اصلی پرسپولیس خواهد پیوست.

هواداران پرسپولیس با بازنشر صحبت های رامین، او را به دروغگویی و ترسو بودن متهم کردند و علیه او مطلبی منتشر کردند. قطعا نبرد او با پرسپولیس در فصل آینده حواشی زیادی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید