حمله شدید و عجیب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به ستاره سرخ

حمله شدید و عجیب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به ستاره سرخ

رضا درویش در مورد بازگشت یحیی گل محمدی به تمرینات پرسپولیس و همچنین شکایت رادوشوویچ از فیفا مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه می خوانید:

* گاهی اوقات فشار باعث می شود که تصمیمی ناگهانی بگیرید که در حال حاضر فکر می کنید چاره ای جز این تصمیم ندارید. وقتی می بیند از قبل به او گفته ایم این داور را برای دربی انتخاب نکن، اما او را انتخاب می کنند، از طرفی همین داور هندی بازیکن حریف را نمی گیرد و بین دو نیمه وقتی مهدی تربی را می زند. در سینه و داور واکنشی نشان نمی دهد، فکر می کند اوست. همچنین به خاطر داشته باشید که افراد آستانه تحمل متفاوتی دارند.

* در سال جدید شاهد پرسپولیسی متفاوت خواهیم بود. با ورود بورس، باشگاه مانند اتاقکی شیشه ای می شود که همه چیز در آن مشخص است و هیچ چیز پنهانی نیست. دیگر گزارشی از قراردادهایی که بر اساس آن ها انجام نشده است وجود نخواهد داشت. امیدواریم بدهی های گذشته را پرداخت کنیم و تیم را با قدرت برای لیگ قهرمانان آسیا در فصول آینده آماده کنیم تا با برنامه قهرمان آسیا شویم و بر بام آسیا بنشینیم.

در مورد ادعای رادوشوویچ در شکایت خود به کمیته اساسنامه فیفا مبنی بر جعل امضای پرسپولیس در یکی از فیش ها، باید بگویم که برای من عجیب است که چگونه یک خارجی اینقدر ریاکار و دروغگو است. او نام یک ورزشکار را دارد، اما چنین صفتی وجود ندارد. تمام اسناد موجود است و همه چیز روشن است. نمی دانستم پای چنین افرادی کیست که حالا برای گرفتن دو دلار بیشتر شکایت می کنند. تمام مدارک پرداختی رادوشوویچ موجود است و ما در حال رصد اتهامات و بداخلاقی های او در فیفا هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید