حمله موشکی یمن به کشتی صهیونیستی

نیروهای مسلح یمن در پی تهدیدهای خود مبنی بر انتقام از جنایات صهیونیست‌ها در غزه، یک کشتی در حال حرکت به سمت سرزمین‌های اشغالی را مورد حمله موشکی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری موج


ساعتی پیش اخبار اولیه مبنی بر حمله نیروهای مسلح به یک کشتی صهیونیستی در دریای باب المندب بود. یمن در پاسخ به جنایات اسرائيل در بار غزه خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام نظامی آمریکا با تایید این خبر اعلام کرد که یک فروند موشک کروز از یمن به سمت این کشتی شلیک شده و باعث خسارت و آتش سوزی کشتی شده است.

بر اساس این گزارش، حمله مذکور در فاصله 60 مایلی دریایی شمال تنگه باب المندب صورت گرفت و تلفات و تلفات جانی نداشت.

مدیر اجرایی شرکت مالک کشتی «ام استریندا» همچنین تاکید کرد که کشتی متعلق به این شرکت در دریای سرخ هدف حمله موشکی قرار گرفته و فعلاً میزان خسارت آن مشخص نیست.

این مسئول شرکت مالک کشتی ام استریندا با اشاره به درخواست کمک این کشتی از نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه و عدم پاسخگویی آنها، افزود: مطمئن نیستیم که کشتی های آمریکایی پیام کمک کشتی ما را دریافت کرده باشند. “

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا نیز با تایید این خبر تاکید کرد که این موشک کروز از یمن به سمت ناو “استریندا” شلیک شده است. این شناور خسارت مالی و آتش سوزی را گزارش کرد اما تلفات جانی از این شناور گزارش نشد.



آیا این خبر مفید بود؟