حمله ناجوانمردانه خواننده رپ معروف به شروین حاجی پور

حمله ناجوانمردانه خواننده رپ معروف به شروین حاجی پور

بسیاری از کاربران علیه سپهر خلسه موضع گرفتند و از این اقدام اخیر سپهر خلسه انتقاد کردند. این خواننده رپ که می خواست در بین خوانندگان هیپ هاپ بزرگ شود و با قدرت ویدیوهای یوتیوب خود بازدیدهایی را به دست آورد، اکنون در وضعیت بدتری قرار دارد. یکی از ویدیوهایی که به بهانه آهنگ جدید خلسا دوباره دست به دست شد، تصویر او با لباس پری دریایی است که قبلا در یوتیوب آپلود کرده بود. کاربران از این عکس خالصه برای انتقاد از دیس شروین جدیدش استفاده کرده اند و یادآوری می کنند که خلسه حق ندارد در مورد خواننده ای با سابقه پوشیدن این لباس ها «دخت و داغ» نظر بدهد، به خصوص که سپهر خالصه اخیراً ویدیویی ساخته است که می گوید: من رپر هستم و کاری به سیاست ندارم.

حمله ناجوانمردانه خواننده رپ معروف به شروین حاجی پور

“عکس موزیک ویدیوی این آهنگ”

سپهر خلسه پیش از این در کنار «زدبازی» دیده شده بود و حالا مانند برخی دیگر از اعضای این گروه سرنوشت جالبی در افکار عمومی پیدا نکرده است.

یکی از کاربران به نام نیگا در نقد آهنگ جدید خلسه نوشت: بچه ها، واقعاً نیازی نیست که از اکستازی غافلگیر شوید. او فقط می خواهد در کانون توجه باشد و اصلاً برایش مهم نیست به چه قیمتی. او دلش برای قاضی بودن تنگ شده، همیشه می‌خواهد مسئول زابونا باشد، تا هیپ ژن 4 را ببیند، سریع آمد و با همه دوست شد، این یارو کلاً مزخرف است.

لوتینز به درستی خاطرنشان کرد: خلسا به صراحت اعلام کرد که تمام درآمدهای من از یوتیوب برای بازدید از بازی به بازی می رود، خدا را شکر که ما نیز توجه می کنیم!

«قلب» نیز مانند بسیاری از کاربران دیگر توییتی مشابه به اشتراک گذاشته است: مگه خاصه نگفت من سیاسی نمیخونم هنرم خراب میشه؟! حالا شروین و دیس؟

پدرام به خوانندگانی که در سطح خلسه هستند اشاره کرد: فکر کردم چطور وقتی آدمها مثل جزوه تعاریفشون رو بهشون میدن چطور میتونن از رفتار وجد و تمسخرش تعجب کنن؟؟

ملیکا به کسانی که ممکن است اکستازی دوست داشته باشند تف کرد: اگر اکستازی هنوز طرفدارانی دارد، می توانم با اطمینان کامل بگویم که ایران هنوز دیوانه و بی سواد است.

طنز “پاندای سفید” شدید بود: من اگه جای شروین بودم یه استوری به پست دیس خلسا اضافه میکردم و مینوشتم “جدی با این قیافه؟”

«سرباز ایرانی رپ» چندان در اخبار نبود و به نظر نمی‌رسید که از چه چیزی صحبت می‌کند: شروین حاجی پور از خانواده هیپ هاپ است، همه او را دوست دارند، او برای رپرها آهنگ می خواند. سپهر خلسه از خواننده قدیمی رپ برایمان خاطره ساز شد، دیس از خود شروین بود. من اینجا هستم تا بگویم این مبارزه یک دعوای خانوادگی بین دو هیپ هاپ است، لطفاً یکی خارج از این خانواده چیزی را نجات دهد.

دیدگاهتان را بنویسید