حمله نمایندگی مجلس به آیت الله علوی بروجردی

هیئت دولت آیت الله علوی بروجردی در اطلاعیه ای اعلام کرد: دسته عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همزمان با روز شهادت از بیت تاریخی مرحوم آیت الله العظمی بروجردی به سمت حرم مطهر حضرت آیت الله العظمی بروجردی برگزار می شود. امام معصومه ص. خبرگزاری رسا مستقر در کومه در یادداشتی انتقادی با عنوان یک مرجع خودخوانده به آیت الله علوی بروجردی حمله کرد.

حمله یک خبرگزاری حوزه به آیت الله علوی بروجردی

در یادداشت خبرگزاری رسا که نام نویسنده آن ذکر نشده و تنها به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا بسنده شده است، آمده است:

رفتن به مراسم مذهبی اعم از اعیاد و درگذشت، سنتی است که از دیرباز مورد حضور مراجع معظم تقلید بوده و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته است. اما گاهی تحرکاتی از برخی صورت می گیرد که ربطی به شأن و مقام فقه و مرجعیت و سنت های درخشان و قدیمی سمینارها ندارد.

البته مراجع بزرگوار شیعه از این فعالیت های تبلیغی مبرا بوده و هستند و هیچ گاه مراسم اهل بیت(ع) را محل خودنمایی قرار نمی دهند، زیرا اصل مرجعیت آنها موضعی است که در این میان داشته اند. تواضع و فروتنی

اقدام نوه مرحوم آیت الله بروجردی که حرکت های ایشان در حوزه علمیه به ویژه بزرگان و مراجع و جامعه مدرسین بسیار حساس و نگران کننده است در برپایی دسته عزاداری در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ص) یکی از این اقدامات است. و بیشتر برای نشان دادن باقی می ماند تا بزرگداشت و دفاع از یک مناسبت مذهبی!

وی که مدتی است در حرم ها و مجالس عزاداری آیت الله وحید خراسانی حضور داشته و عکس های زیادی از رابطه وی با این مرجع تقلید در رسانه ها دیده ایم، اکنون دسته عزاداری را در مقابل سروان آغاز کرده و برنامه ریزی می کند. گسترش دادن.

به مرور زمان در مورد اهداف و نیات آقای علوی بروجردی در پشت صحنه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید