خالکوبی های جدید و جذاب لیونل مسی

این قبل از فینال کوپا آمریکا 2021 مقابل برزیل بود که بازیکنان آن را نشانه قهرمانی این تیم در این رقابت ها می دانستند و مسی قول داده بود که اگر این اتفاق بیفتد، تصویر این کارت را روی بدنش خالکوبی کند. .

اتفاقی که در نهایت رخ داد و آنها پس از سال ها تلاش و ناکامی در یک قدمی جام حذفی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند اما کاپیتان تیم ملی آرژانتین به قول خود عمل نکرد و همه منتظر دیدن خالکوبی او بودند.

در تمرین اخیر، ستاره پاری سن ژرمن چندین بار با بانداژ دور پایش وارد زمین شد و این موضوع توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

حالا عکسی منتشر شده که راز این بانداژ روی پای چپ را فاش می کند. مسی بالاخره به قولش عمل کرد و عکس این کارت را که برای آنها پیام شادی و قهرمانی بود روی پای خود خالکوبی کرد.

خالکوبی های جدید و جذاب لیونل مسی

در مستندی که درباره قهرمانی تیم ملی آرژانتین در کوپا آمریکا منتشر شد، چند بازیکن قبل از بازی فینال مقابل برزیل دور هم جمع شدند و هر کدام از آنها باید یک کارت از روی عرشه کارت می کشیدند. آنها 10 انتخاب دارند و اگر درست حدس بزنند به این معنی است که آرژانتین برنده خواهد شد.

پاپو گومز، سرخیو آگوئرو، نیکلاس اوتامندی و آنخل دی ماریا اشتباه می کنند، اما مسی در آخرین تلاش خود، همان کارت معروف را می گیرد و درست حدس می زند و قول می دهد همان جا آن را خالکوبی کند.

دیدگاهتان را بنویسید