خبرهای امیدوارکننده از سردار آزمون به کی روش رسید

خبرهای امیدوارکننده از سردار آزمون به کی روش رسید

یکی از دغدغه های این روزهای کارلوس کی روش مصدومیت سردار آزمون است. این بازیکن از ناحیه دوسر مصدوم شد و باشگاه بایرلورکوزن در بیانیه ای اعلام کرد که این مهاجم 6 تا 8 هفته از میادین دور خواهد بود. در چند روز گذشته شایعات زیادی در مورد صعود آزمون به جام جهانی شنیده می شود که حتی برخی رسانه های خارجی نیز تحلیل هایی در این زمینه منتشر کردند.

روز گذشته نقل قولی از مدیر برنامه های این بازیکن منتشر شد که حضور آزمون در جام جهانی مانند یک معجزه بود اما پدر سردار آزمون این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد که فرد مورد نظر مدیر برنامه های پسرش نبوده است. انتشار این خبر در روزهای اخیر نگرانی هایی را در خصوص حضور این بازیکن در جام جهانی به وجود آورد اما منبع موثق فدراسیون فوتبال به آنا خبر داد که سردار نه تنها به جام جهانی می رسد، بلکه می تواند در جام جهانی نیز حضور داشته باشد. تمرین تیم ملی از 15 آبان. پزشکان تیم ملی ایران به درخواست کیروش با کادر پزشکی باشگاه بایرلورکوزن آلمان در تماس مستمر هستند و وضعیت آزمایش را زیر نظر دارند و پیگیری وضعیت این بازیکن نشان از آغاز تمرینات او دارد. درست در اواسط نوامبر

لازم به ذکر است، زمانی که اشکان دژاگه در سال 2018 از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدید شد، کارلوس کی روش با مسئولان و کادر پزشکی باشگاه این بازیکن تماس گرفت و درخواست درمان وی را زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی کرد که در ادامه این اتفاق به سمت بالا رخ داد. به نظر می رسد کی روش نیز همین تاکتیک را برای سردار آزمون در نظر گرفته است، در صورت موافقت باشگاه بایرلورکوزن، سردار آزمون می تواند از اردوی تیم ملی در تهران دیدن کند و همراه با ملی پوشان داخلی به قطر برود.

طبق اعلام سرپرستی فدراسیون، تیم ملی فوتبال کشورمان 29 آبان ماه در تهران با یکی از تیم های آسیایی دیداری دوستانه برگزار می کند و سپس خود را برای سفر به مسابقات جهانی آماده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید