خبرهای خوبی برای علی کریمی رسید

خبرهای خوبی برای علی کریمی رسید

دعوت علی کریمی به تیم ملی یکی از آن انتخاب های غیرمنتظره کارلوس کی روش در راه صعود به جام جهانی قطر بود. این بازیکن که دچار مصدومیت شدید شده بود، امسال موفق شد به کایسری اسپور بازگردد و حالا به تیم ملی دعوت شده است.

او در روزهای ابتدایی پیوستن کریمی به ترکیه از ناحیه کمر دچار مصدومیت شدیدی شد و به همین دلیل کل فصل گذشته را از دست داد و حتی یک دقیقه هم برای تیمش بازی نکرد. اما مصدومیت این بازیکن بهبود یافت و از همان ابتدای مسابقات قهرمانی ترکیه برای کایسری بازی کرد.

مصدومیت دیگری او را از حضور در هشت بازی تیمش باز داشت اما کریمی توانست در چهار بازی قبلی کایسری به میدان برود و به آمادگی جسمانی بازگردد، هرچند مجموع دقایق او در این چهار بازی 136 دقیقه بود.

بعد از چند روز غیبت کریمی در تیم ملی 2 ساله می شود. او در تیم تحت هدایت دراگان اسکوچیچ تنها در 2 دیدار ابتدایی که این سرمربی کروات هدایت ایران را بر عهده داشت به میدان رفت. بازیکن کایسری در دیدار مقابل ازبکستان 25 دقیقه و در بازی با بوسنی تنها 6 دقیقه بازی کرد و پس از آن در تیم ملی و زمین ها غایب بود.

البته فاصله کریمی بعد از یک اتفاق ناخواسته بیشتر شد. در حالی که ملی پوشان خود را برای اولین دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه آماده می کردند، کریمی در تمرین روز قبل از بازی با وحید امیری در برخورد با وحید امیری دچار شکستگی از ناحیه پیشانی و ابرو شد و آن دیدار را از دست داد.

پس از آن اسکوچیچ توجه چندانی به احتمالات کریمی نداشت و مصدومیت او در ابتدای فصل قبل باعث شد تا این بازیکن مدت زیادی از تیم ملی غایب باشد و حالا توسط کارلوس به اردو فراخوانده شود. کی روش و بازیکن سابق استقلال وقت دارد خودش را به سرمربی پرتغالی ثابت کند.

جالب اینجاست که بعد از چند روز غیبت کریمی در تیم ملی دقیقا 2 سال می شود. او آخرین بار در 22 نوامبر 2019 برابر بوسنی بازی کرد و در این مدت فرصت نشان دادن توانایی های خود را نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید