خبر بدی از پرسپولیس رسیده است

خبر بدی از پرسپولیس رسیده است

با رسیدن لیگ برتر به هفته بیست و ششم، بازیکنان پرسپولیس تنها 55 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده بودند. این در حالی است که بازیکنان انتظار داشتند طبق وعده مدیران باشگاه حدود 80 درصد از قرارداد خود را تا این لحظه در لیگ دریافت کنند که محقق نشد.

از سوی دیگر منابع مالی باشگاه پرسپولیس محدود است و این باشگاه با توجه به قول هایی که داده نتوانسته به تعهدات مالی خود عمل کند. باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی تنها 35 میلیارد تومان از ایرانسل به عنوان حامی اصلی خود می خواهد که حدود 12 درصد از مطالبات بازیکنان خواهد بود.

بازیکنان پرسپولیس انتظار دارند طی روزهای آینده این مبلغ به حساب آنها واریز شود. پرسپولیس روز 12 اردیبهشت یک بازی حساس مقابل استقلال دارد و با توجه به وضعیت جدول رده بندی لیگ برتر اهمیت این دیدار بسیار بیشتر از دربی های قبلی خواهد بود.

حال باید دید در شرایط فعلی حساب باشگاه پرسپولیس پس از گذشت چند ماه همچنان بسته است که آیا مدیرعامل این باشگاه می تواند به تعهدات مالی خود عمل کند یا خیر. چک نهایی اسپانسر باشگاه در هفته بیست و نهم لیگ برتر نقد می شود. بی پولی مشکل بزرگ این روزهای باشگاه پرسپولیس است.

دیدگاهتان را بنویسید