خبر بدی برای چند ستاره پرسپولیس رسیده است

خبر بدی برای چند ستاره پرسپولیس رسیده است

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی موفق شد علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، سرووس رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، سینا اسدبیگی، محمدمهدی احمدی، یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته را به خدمت بگیرد.

از سوی دیگر حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان، شارزود تمیروف، رامین رضایان، رضا اسدی، علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی و منوچهر صفروف سرخپوشان پایتخت را ترک کردند تا پرسپولیس به عنوان قهرمانی دست یابد. برای فصل جاری لیگ با شروع فضای کاملا متفاوت

شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند در 9 بازی ابتدایی خود 18 امتیاز کسب کنند و با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در صدر جدول قرار بگیرند و به یکی از مدعیان جدی عنوان قهرمانی تبدیل شوند. عملکرد عالی خریدهای تابستانی پرسپولیس و حل مشکل گلزنی این تیم با خرید یورگن لوکادیا باعث شد تا هواداران پرسپولیس احساس راحتی کنند.

همچنین وحید امیری و شیخ دیابات دو ستاره پرسپولیس که پس از رسیدن به شرایط ایده آل و بهبود مصدومیت مصدوم شدند، موفق شدند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرند و در دیدار مقابل مس رفسنجان به میدان بروند. این مشکل کار را برای یحیی گل محمدی سخت می کند و او برای انتخاب 11 بازیکن اصلی با چالش جدی روبرو خواهد شد.

یحیی که ترکیب کاملی دارد با اضافه شدن وحید و شیخ شاید بخواهد سیستم را عوض کند و با دو مهاجم بازی کند. دیابه که در چند دیدار قبلی پرسپولیس به دلیل آمادگی نداشتن و حتی تمرین در تعطیلات از ترکیب پرسپولیس کنار گذاشته شده بود، حالا به حد نصاب آمادگی خود رسیده و در بازی دوستانه مقابل پیکان با تمام توان به میدان رفت.

اگرچه احتمال می رود دیاباته در دیدار این هفته مقابل ملوان بازی را از روی نیمکت آغاز کند اما اضافه شدن او به ترکیب اصلی می تواند خط حمله پرسپولیس را بیش از پیش مسموم کند.

با این شرایط و اضافه شدن امیری، دیابات و امید عالیشاه، نه تنها یحیی کار سختی برای انتخاب بازیکنان اصلی دارد، بلکه برای چند ستاره پرسپولیس هم کار بسیار سختی خواهد بود و ممکن است فرصت های زیادی برای بازی به دست نیاورند.

پرسپولیس در همه خطوط مهره های زیادی دارد و شاید فقط بیرانوند و لوکادیا در بین اعضای این تیم بی رزرو باشند و گزینه ای مثل آنها روی نیمکت پرسپولیس نباشد. حال باید دید گل محمدی چگونه با این مشکل برخورد خواهد کرد تا حاشیه ای از سوی بازیکنان شناخته شده ذخیره پرسپولیس ایجاد نشود و گریبان این تیم را نگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید