خبر بد برای یحیی از ستاره پرسپولیسی

خبر بد برای یحیی از ستاره پرسپولیسی

پرسپولیس و گل گهر در هفته چهارم لیگ برتر در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند که محسن فروزان که در لیگ بیست و یکم به گل گهر پیوست انگیزه زیادی برای این تقابل دارد.

محسن فروزان تاکنون 10 بار با لباس تیم های مختلف مقابل پرسپولیس به میدان رفته است که در 7 بازی مقابل این تیم شکست خورده 2 بازی مساوی بوده و تنها در 1 بازی موفق به پیروزی مقابل سرخپوشان شده است. جدال فروزان با قرمزها همیشه با حواشی و جذابیت هایی همراه بوده است که به مهم ترین آنها می پردازیم.

اشتباه داور مانع از شکستن رکورد می شود

فروزان در فصل یازدهم فوتبال خود را در لیگ برتر زیر نظر کالا نووی آغاز کرد. جایی که اشتباهات دو دروازه بان تراکتورسازی باعث شد کالانوی به فروزان جوان، دروازه بان سوم وقت تیمش اعتماد کند و او نیز جواب اعتماد خود را دریافت کند. فروزان 6 کلین شیت متوالی را ثبت می کرد و رکورد کلین شیت را می شکست اما در پیروزی 4 بر یک پرسپولیس، یک بار با ضربه علیرضا نورمحمدی دروازه او باز شد تا جادوی دروازه اش بشکند. کارشناسان داوری بعدا این گل را اشتباه و تصمیم اشتباه داور معرفی کردند. فروزان در دو بازی بعدی مقابل مس سرچشمه و ملوان دروازه خود را بسته نگه داشت و اگر داور این گل را به درستی رد می کرد، 9 کلین شیت متوالی را ثبت می کرد و رکورد می زد. این اولین خاطره سوزان از تقابل با پرسپولیس بود.

حسرت پیراهن پرسپولیس; از کمپ رقیب دیدن کنید

محسن فروزان در بهار 93 و قبل از شروع لیگ چهاردهم در آستانه عقد قرارداد با سرخپوشان بود، در حالی که علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس بود، من رحیمی را داشتم. آخرین مذاکرات انجام شد و به توافق اولیه رسیدیم. فکر می کنم تا یکی دو روز آینده با پرسپولیس قرارداد ببندم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است. اما ناگهان ورق برگشت و ماجرا به شکل دیگری تغییر کرد. بعد از این بود که روابط فروزان و پرسپولیس بهتر نشد تا جایی که این مدافع به رقیب سنتی پرسپولیس تبدیل شد، یعنی. استقلال در همین فصل.

تجربه تلخ در دربی دهه 80

در هفته پانزدهم لیگ چهاردهم دو تیم پرسپولیس و استقلال بدون اینکه شرایط خوبی داشته باشند به مصاف هم رفتند. استقلال با کالا نویی به عنوان رقیب جدی ظاهر نشد و پرسپولیس هم با حمید درخشان کنار آمد. 4 دیدار قبلی دو تیم بدون گل به پایان رسیده بود و به همین دلیل فشار بر مهاجمان دو تیم برای گلزنی در بالاترین حد ممکن بود. در دقایق پایانی نیمه اول سجاد شهبازاده موفق شد اولین گل این دیدار را در دروازه سرخپوشان به ثمر برساند و فروزان در این نیمه هیچ زحمتی مقابل پرسپولیس نداشت. اما در نیمه دوم حضور مهدی طارمی در زمین ورق را به سود سرخ ها برگرداند و پس از چند حمله محمد نوری با ضربه ای درخشان تسلیم شد و بازی را به تساوی کشاند. دقایقی بعد سانتر اختصاصی هادی نوروزی روی سر امید عالیشاه فرود آمد و فروزان سفیدپوش نتوانست واکنشی نشان دهد تا استقلال را با شکست جایگزین کند تا فروزان و استقلال مغلوب پرسپولیس شوند.

انتقام سوزان پرسپولیس; دروازه بان سابق استقلال مانع از پیروزی سرخپوشان شد

24 اردیبهشت 1395 پرسپولیس در هفته آخر به مصاف راه آهن رفت. اما فروزان در قهرمان نشدن پرسپولیس نقش بسزایی داشت. شاگردان برانکو که در آخرین بازی فصل باید اختلاف دو گل خود مقابل استقلال خوزستان را جبران می کردند، برای پیروزی مقابل راه آهن به آلاچیق نیاز داشتند. اما محسن فروزان در یکی از بهترین نمایش های فوتبالی اش مقابل پرسپولیس ایستاد و دو گل بیشتر به ثمر نرساند. واکنش های عجیب او در دیداری که راه آهنی ها امید چندانی به بقا نداشتند و تنها با پیروزی مقابل پرسپولیس سهمیه اش حفظ شد، اعصاب تماشاگران رقیب را برانگیخت. به خصوص که سکوها معتقد بودند این بازیکن برای توقف بازی و جلوگیری از قهرمانی پرسپولیس وقت تلف می کند. در نهایت محسن فروزان به خواسته خود رسید و پایان بازی با باخت پرسپولیس همراه شد.

انتقام سخت رضایان از فروزان

فروزان در هفته نوزدهم لیگ شانزدهم با لباس صبا به مصاف پرسپولیس رفت که در دقیقه 73 حنیف عمران زاده، هم تیمی سابق او در استقلال دروازه را به اشتباه باز کرد. مدافعان صبا در دقایق پایانی بازی یک پنالتی گرفتند. رامین رضاییان در دقیقه 83 پشت توپ ایستاد تا انتقام فروزان از هفته آخر لیگ پانزدهم را بگیرد. رضایان برای انتقام از دروازه بان توپ را وارد دروازه کرد. خوشحالی بعد از گل رضاییان هم نشان داد که او دل خوشی از دروازه بان حریف ندارد.

پنالتی خیره کننده؛ سقوط از تخت فرش

یک سال بعد فروزان و پرسپولیس این بار در جم به مصاف هم رفتند. سرخپوشان صوفیه در حالی به مصاف تیم جدید لیگ برتری پارس جنوبی رفتند که مهدی تاتار و شاگردانش رقابت سختی با پرسپولیس برای قهرمانی نیم فصل داشتند و در صورت پیروزی مقابل آن تیم می توانستند اختلاف خود را با مدافع عنوان قهرمانی افزایش دهند. در دقیقه 65 اشکان هورشیدی یک پنالتی را برای پارسی ها به ثمر رساند. فروزان می توانست با گلزنی انتقام پرسپولیس و هوادارانش را بگیرد اما ضربه او با دو شیطنت و بر خلاف تشخیص بیرانوند زده شد و تبدیل به گل نشد. اما این پایان ماجرا برای فروزان نبود. شایان مصلح در دقیقه 95 بازی موفق شد با پاس کمال کامیابی نیا دروازه فروزان را باز کند تا این مدافع روز تلخی را مقابل سرخپوشان رقم بزند.

آخرین تقابل با لباس فولاد

فولاد خوزستان در حالی حذف شد که فروزان در ترکیب اصلی قرار داشت. او فصل گذشته در هفته یازدهم مقابل پرسپولیس به میدان رفت و دو باخت. مهدی عبدی و احمد نورالهی دو گل برای پرسپولیس به ثمر رساندند و فروزان هر چه تلاش کرد نتوانست تیمش را در این دیدار برای کسب یک نتیجه خوب یاری کند. در بازی برگشت مرادیان داخل دروازه بود و این دیدار آخرین حضور فروزان مقابل پرسپولیس بود.

دیدگاهتان را بنویسید