خبر تکان دهنده برای پرسپولیسی ها؛ مدیر اجرایی قرمزها مشخص شد

خبر تکان دهنده برای پرسپولیسی ها؛  مدیر اجرایی قرمزها مشخص شد

سعیدلو با وجود اینکه مدتی است رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و همچنین رئیس سازمان تربیت بدنی بوده است، اما بسیاری او را به عنوان یک سیاستمدار و به عنوان معاون سابق رئیس جمهور کشورمان محمود احمدی نژاد می شناسند.

سعیدلو در سال 1359 رئیس سازمان چای کشور شد و در سال 1361 معاون مالی وزارت بازرگانی شد. وی در همان سال رئیس کمیته مرکزی گزینش و رئیس شورای بازنگری بازسازی کار در وزارت بازرگانی نیز بود. دو سال بعد به وزارت معادن و فلزات راه یافت و به عنوان یکی از معاونان وی منصوب شد. علی سعیدلو در سال 1364 رئیس کمیته بازنگری احیای منابع انسانی وزارت معادن و فلزات شد و در همان سال به وزارت دفاع رفت و به سمت معاونت بازرگانی نمایندگی سازمان صنایع دفاع منصوب شد. سعیدلو بیشترین حضور را در این سمت دارد. وی تا سال ۱۳۷۳ معاون بازرگانی سازمان صنایع دفاع بود.

سعیدلو در این سال‌ها به عضویت فعال سازمان صنایع بنیاد درآمد و در سال‌های 70 و 72 به وزرای صنعت و تجارت مشاوره می‌داد. این نشریه او را نزد نعمت‌زاده همراهی می‌کرد. سعید لو با پایان دوره حضورش در سازمان صنعت دفاعی به وزارت بازرگانی بازگشت.تجربه شرکت فرش ایران و رئیس هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران.

یک سال پس از اینکه سید محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری 11 خرداد 1355 رئیس جمهور شد، سعیدلو به جزیره کشم رفت و یک سال مشاور رئیس اجرایی منطقه شد. سعیدلو در سال 1382 مشاور رئیس دیوان عدالت اداری شد و در همان سال پس از پیروزی آبادگران در شورای شهر تهران و انتخاب احمدی نژاد به عنوان شهردار پایتخت به ساختمان بهشت ​​رفت و قائم مقام شهردار شد.

در 23 مرداد 1384 محمود احمدی نژاد وی را برای تصدی پست وزارت نفت به مجلس معرفی کرد اما رای اعتماد نگرفت. وی از آن زمان تاکنون معاون اجرایی دولت نهم و رئیس نهاد ریاست جمهوری بوده است.

وی در تاریخ 2 شهریور 1388 با حکمی از سوی احمدی نژاد به سمت ریاست سازمان تربیت بدنی منصوب شد و تا تاریخ انحلال این سازمان و تشکیل وزارت ورزش و جوانان تا 12 مرداد 1390 در این سمت بود. با حکم محمود احمدی نژاد به معاونت امور بین الملل رئیس جمهور منصوب شد.

حالا نمی دانیم چرا و چگونه علی سعیدلو برای تصدی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس معرفی شد، اما می دانیم در این فوتبال هر شایعه ای را باید جدی گرفت!

دیدگاهتان را بنویسید