خبر خوب این است که شمسایی بازی نکنید!


ساعت: 19:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901749

برگزاری نشست خبری فینال فوتسال جام ملت های آسیا

سرمربیان تیم های ملی فوتسال ایران و ژاپن درباره فینال جام ملت های آسیا صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید شمسایی و کنیچیرو کوگوره عصر امروز (جمعه) پیش از دیدار تیم ملی فوتسال ایران مقابل ژاپن در فینال جام ملت های آسیا 2022 در نشست خبری شرکت کردند.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره تقابل با رقیب دیرینه ژاپن گفت: تجربه بازی مقابل کوگور را به عنوان بازیکن دارم اما امروز هر دو مربی هستیم. ژاپن واقعا قوی است و ما سعی می کنیم طبق استراتژی خود بازی کنیم. ما سعی خواهیم کرد آنها را به بهترین شکل آنالیز کنیم و لحظات مسابقه را کنترل کنیم. می دانیم که ژاپن در طول مسابقه بسیار آماده و بسیار منظم است.

وی با بیان اینکه بازیکنان ایران تا آخرین لحظه تلاش خواهند کرد، گفت: پیش بینی اینکه بازی بعد از 40 دقیقه، وقت های اضافه یا پنالتی ها قطعی شود سخت است. با این حال از همان دقیقه اول تمرکز بالایی خواهیم داشت و بازی را قوی شروع می کنیم. این مسابقه مهمی برای ماست و می دانیم که حریف بسیار قدرتمندی با بهترین بازیکنان و مربی خوب داریم. با این حال ما به بازیکنان ایرانی ایمان داریم و اینجا هستیم تا قهرمان شویم.

کوگوره سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن در این نشست خبری گفت: از صعود به فینال خوشحالیم و به بازیکنانم افتخار می کنم، شمسایی را 20 سال است که به عنوان یک دوست و بازیکن می شناسم و خوشحالم که اینجا مقابل او و مقابل یک تیم قدرتمند بازی می کنیم.

وی افزود: ایران همیشه رقیب ما است. ما آمادگی خوبی برای فینال داشتیم و بازیکنان ما اعتماد به نفس دارند. تمام تلاش خود را می کنیم تا ایران را شکست دهیم و قهرمان شویم.

دیدگاهتان را بنویسید