انتقاد وحید شمسایی از گرانی های تحریک کننده: این حق مردم ما نیست!

سال 1401 برای وحید شمسایی سالی پر فراز و نشیب بوده است، اما در عین حال وقتی از او می پرسیم که آیا امسال اتفاق خاصی برایش افتاده است، بلافاصله می گوید: هیچ چیز خاطره انگیزی را تجربه نکرده ام! وی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران وظیفه اجتماعی خود می داند که در گفتگو با رسانه ها به مشکلات مردم اشاره کند. بنابراین انتظارات خود از مسئولان را در یک جمله خلاصه می کند: این افراد حق ندارند نگران گرانی باشند.

«وحید شمسایی» در گفتگویی درباره یک سال گذشته گفت: باید بگویم سال 1401 دو قسمتی داشت. قسمت اول آن به زندگی ورزشی من و مسئولیت من در تیم ملی فوتسال اشاره دارد که خوشبختانه توانستم بقایای اصلاحاتم را رها کنم و بازیکنان جوان را به تیم ملی دعوت کنم تا آنها را نمایان کنم. من این را برای خودم یک موفقیت می دانم، اما بخشی دیگر مربوط به مشکلات مردم کشور به ویژه مسائل اقتصادی است. در این یک سال افرادی را دیدم که ضربه خوردند و تحت فشار زیادی قرار گرفتند. هر چه فکر می کنم، می بینم که در سال 1401 هیچ رویداد به یاد ماندنی نداشتم و به دلیل فشاری که مردم متحمل شدند، سال جذابی برای من نبود.

وی در عین حال افزود: امسال به تمام آرزوهایم در تیم ملی فوتسال نرسیدم اما اگر بحث نتیجه را در نظر نگیریم، در حوزه ساختارسازی به این موضوع نزدیک شدم. اهداف من تا حدودی اگر بخواهم از 10 عددی به خودم بدهم، می گویم 6.

شمسایی درباره تیم ملی و حواشی این تیم در یک سال گذشته نیز تصریح کرد: همیشه گفته ام شخصیت وحید شمسایی مهم نیست بلکه فوتسال مهم است. امیدوارم بتوانیم کارهای درستی برای کمک به آینده فوتسال انجام دهیم. تا روزی که باشم این راه را می روم و هرگز تیم ملی را میراث پدرم نمی دانم.»

وی افزود: امسال حرف هایی شنیدم که منصفانه نبود، اما سعی کردم کارم را انجام دهم که به آن اعتقاد دارم و فکر می کنم درست است. ممکن است دیگران هر طور که دوست دارند مرا قضاوت کنند، اما نمی توانند در کار من دخالت کنند. »

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: اگر واقعاً بخواهم سال جدید را از صمیم قلب آرزو کنم، باید بگویم گشایش اقتصادی برای مردم؛ افرادی که لایق بهترین ها هستند.”

شمسایی ادامه داد: من همیشه سعی کرده ام از شعار دادن پرهیز کنم اما این واقعیت را نمی توان نادیده گرفت که انسان های خوبی داریم که همیشه حامی کشورشان بوده اند.این افراد در سیل و زلزله و همه مشکلات کشور جان خود را از دست داده اند و دارند. حق تحمل این حجم از مشکلات اقتصادی و پرهزینه را ندارد.»

وی همچنین از مسئولان کشور خواست تا برای ایجاد آرامش در زندگی مردم کاری انجام دهند، «شأن مردم ما بسیار بالاست. امیدوارم با دید خاص تری به مردم نگاه شود. عید واقعی زمانی است که همه از ته دل می خندند.

دیدگاهتان را بنویسید