انتقاد با اضطراب متفاوت است/ تحریک جوانان توسط شبکه های دشمن


ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901417

این هنرمند تبریزی در واکنش به اتفاقات اخیر گفت: نقد و مطالبه گری با اضطراب فرق می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار ، علیرضا رنجی پور در واکنش به اتفاقات اخیر گفت: درگذشت خانم مهسا امینی همه ما را ناراحت کرد، اما ناآرامی های اخیر نیز غم انگیز است.

وی با بیان اینکه اعتراض و انتقاد با اغتشاش متفاوت است، افزود: مطالبه باید به صورت قانونی به گوش مسئولان برسد و فردی که مطالبه قانونی داشته باشد به اموال بیت المال آسیبی نمی رساند.

این هنرمند تبریزی افزود: همه مردم از تلفات جانی و مالی در اغتشاشات ناراحت هستند و از سوی دیگر شبکه های معاند و بیگانه دست به دست هم داده اند تا از این اتفاقات سوء استفاده کنند و جوانان را تحریک کنند.

رنجی پور با بیان اینکه مطالبات اصولی دارد تاکید کرد: جوانان احساساتی نباشند و به فکر کار خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مرگ خانم مهسا امینی اتفاق نمی افتاد، دشمن بهانه های دیگری برای ترش کردن فضا می آورد اما هرگز موفق نمی شد.

این هنرمند تبریزی با انتقاد از برخی مسئولان کشور گفت: وقتی فرزند مسئولی در خارج از ایران به ویژه کشورهای دشمن ایران اقامت دارد، دیگر نباید در ایران رسمی باشد.

وی همچنین بر لزوم مقابله با همه مفاسد اقتصادی و تخلفات در کشور تاکید کرد و افزود: رهبری، امنیت و مردم خط قرمز ما هستند و دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و هرگز به خواسته خود نخواهد رسید.

رنجی‌پور گفت: در امر به معروف و نهی از منکر با زبان ملایم به نتایج بهتری دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید