خبر خوب برای استقلال قبل از دیدار با پدیده؟

خبر خوب برای استقلال قبل از دیدار با پدیده؟

یکی از موضوعاتی که مصطفی آجورلو در زمان استقلالش به آن پرداخت، تبلیغات محیطی بود. حقی غیرقابل برگشت برای هر باشگاهی که سال ها به دلیل عملکرد ضعیف باشگاه های پرطرفدار به آن نمی رسد. آجورلو و باشگاه استقلال بر سر این موضوع دعوا کردند و در نهایت در روز دربی رسما اعلام شد که باشگاه استقلال می تواند برای اولین بار میزبان تبلیغات محیطی باشد.

ایندیپندنت ها قبلا یک شرکت کارگزاری با پتانسیل کسب درآمد 500 میلیارد دلاری در هر فصل را استخدام کرده بودند و می گویند 150 میلیارد دلار از این درآمد برای بازی های خانگی بوده است (با توجه به 15 بازی خانگی، 10 میلیارد دلار در هر بازی).

آبی ها سپس ابتدا مقابل پرسپولیس و سپس مقابل سپاهان به عنوان میزبان تبلیغات محیطی انجام دادند و از آن دو بازی 20 میلیارد بردند. میلیارد افزایش یافته و حتی اگر حق برگزاری لیگ از این مبلغ کسر شود، باشگاه استقلال برای اولین بار بالغ بر 20 میلیارد از تبلیغات محیطی درآمد داشته است.

با توجه به درآمد استقلال از تبلیغات محیطی، بازیکنان این باشگاه که هنوز مبلغ قابل توجهی از قراردادهای خود را در این فصل دریافت نکرده اند، در انتظار پرداخت از سوی باشگاه هستند.

استقلال از ساعت 15 روز جمعه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال پدیده مشهد می رود.

دیدگاهتان را بنویسید