خبر خوب و مهم قائم مقام پرسپولیس برای هواداران قبل از دربی

خبر خوب و مهم قائم مقام پرسپولیس برای هواداران قبل از دربی

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره دربی گفت: شرایط خوب است و امیدواریم هر دو تیم بتوانند بازی خوب و تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارند که هواداران از آن لذت ببرند و با پیروزی به پایان برسد. . از تیم پرسپولیس.”

وی در خصوص شرایط اسپانسرینگ بانک شهر تصریح کرد: امسال حمایت های خوبی صورت گرفته و به عنوان نماینده باشگاه از مدیریت بانک شهر تشکر می کنم. آنقدر کمک شد که خودمان هم باورمان نمی شد. نسبت به سال های گذشته بدهی زیادی داریم اما به لطف مدیر عامل و هیات مدیره محترم و همکاری با بانک شهر توانسته ایم بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

دروازه بان سابق پرسپولیس درباره دربی و شانس قهرمانی پرسپولیس توضیح داد: با توجه به اینکه تجربه بازی در دربی را دارم می دانم که دربی اصلا ربطی به پست ها ندارد و هر دو تیم تمام تلاش خود را می کنند تا پیروز بیرون بیایند. حالا امسال شرایط این است که دو تیم در جام قهرمانی هستند و تساوی هیچ کمکی به تیم نمی کند. قطعا مثل سه بازی امسال به دنبال کسب حداکثر امتیاز هستیم و مطمئنم با درایت آقای گل محمدی و کادر فنی به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود.

محمدی در خصوص اخذ مجوز حرفه ای گفت: تمام کارهایی که قرار بود اداره ورزش انجام دهد را انجام دادیم. از روز اول و با توجه به حذفی که سال گذشته اتفاق افتاد، جدا کار کردیم. معاونت های ورزشی، اقتصادی و حقوقی کار خود را انجام داده اند و تا جایی که باشگاه مسئولیت داشت ما کار خود را انجام داده ایم و امیدوارم بحث های بزرگ مدیریتی انجام شود تا بتوانیم سال آینده در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم.

نایب رئیس قرمزها با اشاره به موضوع مالکیت گفت: به سختی فکر می کنم مشکلی باشد. طبق جلساتی که برگزار شده مشکلی نخواهیم داشت. آقای درویش هم موضوع ورزشگاه آزادی را پیگیری کرد و مشکلی نخواهیم داشت. امیدوارم هواداران برای گرفتن مجوز از ما حمایت کنند.

محمد محمدی درباره پرداخت دستمزد بازیکنان گفت: دغدغه های زیادی در این بخش داریم. مشکلات زیادی وجود دارد اما سعی می کنیم کار را برای بازیکنان و کادر فنی سخت نکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید