پرسپولیس قائم مقام استقلال را می شوید

پرسپولیس قائم مقام استقلال را می شوید

فرشید سمیعی با انتشار استوری های متعدد در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به طور غیرمستقیم اعلام کرد که قانون باید برای همه برابر باشد و در این زمینه بدون نام بردن از فردی از چند نفر نام برد اما مشخص بود که خطاب به پرسپولیسی ها بوده است. حال باشگاه پرسپولیس نیز با انتشار بیانیه ای به این اظهارات واکنش نشان داده است:

در بیانیه اعتراضی باشگاه پرسپولیس آمده است: پس از جام جهانی مسابقات لیگ از سر گرفته شد، در حالی که در اکثر بازی های پرسپولیس به گفته کارشناسان اشتباهات داوری به ضرر قرمزها بود. در این مدت این اشتباهات داوری حداقل 5 امتیاز را از پرسپولیس گرفت و به راحتی معادلات مقام اول را به هم ریخت.

زدن پنالتی اشتباه به گلگهر، از دست دادن پنالتی واضح به بازیکن ذوب آهن، از دست دادن پنالتی واضح به دیاباته مقابل فولاد، از دست دادن دو پنالتی به دیاباته و ترابی مقابل آلومینیوم تنها بخشی از اشتباهات تاثیرگذار مقابل پرسپولیس در این مدت کوتاه بود. . اشتباهاتی که به راحتی یک تیم را در پرسپولیس به اوج رساند.

شاید اگر این مشکلات فاجعه بار داوری برای هر باشگاه و مربی دیگری پیش می آمد خیلی زودتر شهر را سردرگم می کردند و هر روز مصاحبه می کردند اما ما صبور بودیم و به جامعه داوری احترام می گذاشتیم و از راه قانونی پیش می رفتیم.

در همین راستا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فیلمی از اشتباهات متعدد داوری مقابل پرسپولیس از ابتدای فصل و همچنین اشتباهات داوری به نفع یک تیم لیگ دسته اولی در سال جاری ارسال شده است. سوال ما این است که آیا این دو مشکل به هم مرتبط هستند؟ این اتفاقی است که در سه بازی متوالی مقابل پرسپولیس هیچ پنالتی اعلام نشده و در بسیاری از قسمت های فصل خطای عجیب داوری به نفع یک تیم بوده است؟

در شرایطی که همه دیدند پرسپولیس در سه بازی متوالی مقابل ذوب آهن، فاولد و آلومینیوم چه اتفاقی افتاد، سرمربی نفت آبادان به چه حقی درباره اهداف سالم پرسپولیس اینطور صحبت می کند؟ آقای مدیر ما را ببخشید که قبل از بازی از حقوق تیم و میلیون ها هوادار خود دفاع کردیم! در این بین عده ای هم به دنبال ماهیگیری از آب گل آلود هستند و در مسائلی که ربطی به آنها ندارد دخالت کرده اند، بنابراین توصیه می کنیم به دنبال کنترل مربی خود و تسویه بدهی های فراوان و سنگین خود به سازمان لیگ و سایرین باشند. مردم.

آیا تقصیر ماست که خداداد افشاریان با عدم مدیریت صحیح و ادبیات نادرست پرسپولیس از اشتباهات سریالی می گوید؟ ما خودمان اولین باشگاهی بودیم که نسبت به اظهارات نسنجیده افشاریان واکنش منفی نشان دادیم چرا که بارها گفته ایم و تکرار می کنیم که فقط انتظار عدالت داریم نه چیز دیگری.

در عکس های جدید منتشر شده در محافل فوتبال همه به وضوح دیدند که گل دوم دیابه در شرایط سالم به ثمر رسیده است و کارشناسان داوری نیز آن را تایید کردند به جز یک نفر که سال ها تعصبش ثابت شده است.

نکته برای ما این است که بعد از کتک خوردن از اشتباهات داوری، طلبکار بقیه هستند و می خواهند عمدا جو مقابل پرسپولیس را در یک مسابقه با گل های سالم خراب کنند. یا یک کارشناس رنگ که در چند سال اخیر طوری در تلویزیون صحبت کرده است که واقعیت ها را 180 درجه مخالف به نظر می رساند. اینجاست که کمیته انضباطی باید وارد شود و انتظار داریم این رویه را جدی بگیرد.

نکته مهم دیگر برنامه ریزی لیگ و جام حذفی است. قبلا هم گفته بودیم و همچنان گلایه داریم که دقیقاً کجای دنیا، درست وسط فصل و وسط مسابقه، برنامه بازی دوستانه را به هم می ریزند؟ آیا یک تیم آنقدر در سازمان فدراسیون نفوذ دارد که برنامه تیم ها را برای بازی دوستانه شان دستکاری کند؟ کجا انصاف دارد که پرسپولیس 9 روز مانده به جام حذفی بازی نداشته باشد و حریفش با یک تیم اروپایی بازی دوستانه انجام دهد؟

بدتر از آن بهانه های رئیس کمیته مسابقات لیگ است. آقا مهدی! از آنجایی که بازی 4 ماه پیش ادعا شده است، آیا باید تایم لاین بازی های ما را به هم بزنید؟ آمدن یک تیم روسی چه چیزی برای تیم ما و سایر تیم های لیگ به ارمغان می آورد که این بازی را توجیه کردید؟

در همین زمینه نامه اعتراضی باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال ارسال شده و منتظر موضع رسمی مسئولان در خصوص این برنامه ریزی عجیب و ناعادلانه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید