توضیحات قائم مقام استقلال در خصوص جدایی امانوف و یزدانی

توضیحات قائم مقام استقلال در خصوص جدایی امانوف و یزدانی

استقلالی ها اگرچه پنجره نقل و انتقالات زمستانی خود را باز کردند اما از این فرصت برای تقویت تیم در نیم فصل دوم استفاده نکردند و در واقع باز شدن پنجره اجازه نداد تا این تیم برای نیم فصل دوم بازیکنی به خدمت بگیرد. فصل البته دلیل اصلی این مشکل به کامل بودن ترکیب این تیم مربوط می شد اما قرارداد سیاوش یزدانی از سوی مدیریت این باشگاه به صورت یک طرفه فسخ شد و عزیزبک امانوف ازبکستانی نیز پس از یکباره قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد. خروج از ایران ناگهان جای دو نفر در لیست آبی خالی است. اما طبق قوانین نمی توان به جای آمانوف بازیکن آورد.

سامی درباره دلایل جدایی آمانوف گفت: به هر حال این بازیکن یک سری مطالبات از باشگاه استقلال داشت که به او پرداخت نشد، اما وقتی از این باشگاه پرسیدم که آیا این بازیکن به باشگاه اطلاع داده یا نه، پاسخ دادند که این بازیکن. وی در ایمیل های رسمی باشگاه هیچ اطلاعیه ای نداده است که جای تعجب دارد زیرا فردی که ادعایی دارد نمی تواند به این شکل باشگاه را ترک کند و ابتدا باید اخطار (اخطار) داده شود و پس از سپری شدن مدت قانونی می تواند به صورت یک طرفه به باشگاه را فسخ کند شایان ذکر است، در زمانی که باشگاه با این بازیکن همکاری می کرد، او به طور نامناسبی پاسپورت او را گرفت و ناگهان ایران را ترک کرد. او الان هم با تیم دیگری از کشورش تمرین می کند و استقلال در این زمینه از حق او دفاع خواهد کرد. بر همین اساس از این بازیکن به دلیل اینکه بدون طی مراحل قانونی باشگاه را ترک کرده و با تیم دیگری تمرین کرده است، شکایت خواهیم کرد. البته برای پیوستن به تیم دیگری باید از ATC درخواست کند که نمی تواند انجام دهد و باشگاه استقلال از بازی این بازیکن در تیم دیگری جلوگیری می کند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره جزئیات شکایت سیاوش یزدانی نیز گفت: باید ببینیم عنوان شکایت این بازیکن چیست. این در حالی است که به دلیل تعطیلات هنوز اطلاعیه ای برای مشاهده جزئیات یا عنوان این شکایت دریافت نکرده ایم. باید دید آیا او بابت مطالبات خود در سال های گذشته شکایت کرده است یا چیز دیگری. ابتدا باید ببینیم عنوان این پرونده چیست تا بتوانیم دفاعیات خود را در برابر آن ارائه کنیم.»

او گفت اگر استقلال بدون دلیل یک طرفه قرارداد یزدانی را فسخ می کرد، این موضوع می توانست عواقب سنگینی برای آن بازیکن داشته باشد. از آنجایی که باشگاه استقلال دلایل زیادی برای فسخ یک طرفه داشت، ما نخواستیم این دلایل در رسانه ها منتشر شود. اما اگر واقعاً پرونده ای برای این منظور تشکیل شود و اختلاف دیگری وجود نداشته باشد، باشگاه استقلال مجبور است مدارک مربوطه را به مراجع قضایی فدراسیون ارائه کند.»

دیدگاهتان را بنویسید