دفاع قائم مقام استقلال از تصمیم قاضی

دفاع قائم مقام استقلال از تصمیم قاضی

علی امیری پس از پایان دیدار استقلال و گل گهر در جمع خبرنگاران درباره پیروزی تیمش اظهار داشت: با توجه به نتایج جدول امروز به برد نیاز داشتیم. بچه های ما امروز خیلی خوب بازی کردند، اما ما غافلگیر شدیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر با درایت به بازی برگشتیم و سرمربی را عوض کردیم و 3 امتیاز بازی را گرفتیم. ما به این نتیجه نیاز داشتیم زیرا حریفانمان در دیدار دیروز خود پیروز شدند. این برد ما را در کورس قهرمانی نگه می دارد.

قائم مقام باشگاه استقلال درباره اعتراض بازیکنان گل گهر به اعلام پنالتی به سود آبی ها گفت: پنالتی کاملا درست بود. یک تلویزیون کنارم بود و دیدم پنالتی درست بود. داور بین المللی و معتبر است. شاید خیلی ها در آن دقیقه پنالتی نگرفتند، اما او با حمایت بین المللی یک پنالتی گرفت. در بازی با نساجی از قضاوت متضرر شدیم اما همچنان به داور احترام گذاشتیم. امیدوارم بهترین داوران را برای بازی های استقلال بگذارند تا حق 30 میلیون هوادار ضایع نشود.

امیری در خصوص ارزیابی سرمربی گل گهر امیر گلنوی افزود: باشگاه استقلال بر اساس سیاست فرهنگی خود سرمربیان حریفانی را که در استقلال حضور داشتند ارزیابی می کند. این دستور مدیرعامل باشگاه بود. از سه مربی گل گهر که تجربه بازی در استقلال را داشتند تقدیر کردیم. برای قدردانی از زحمات این عزیزان پیراهن هایی با شماره آنها را هدیه کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید