قول مهم قائم مقام استقلال در مورد ستاره پرسپولیس

قول مهم قائم مقام استقلال در مورد ستاره پرسپولیس

فرشید سمیعی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ترکیه گفت: بازی بسیار خوبی بود. البته دوست داریم تا پایان 90 دقیقه بازی 11 بر 11 باشد. خدا را شکر این اتفاق تاثیرگذار بود اما بازیکنان استقلال حرکتی انجام ندادند که منجر به خطای ملوان شود اما خودش اشتباه کرد و نمی دانم چه شد که داور او را اخراج کرد.

وی افزود: ملوان یکی از تیم های بسیار خوب فوتبال ما است که بازی های بسیار خوبی انجام می دهد. این تیم مقابل فوتبال بازی نمی کند، اما همیشه رو به جلو بازی می کند. امروز مقابل یکی از تیم های خوب لیگ برد خوبی داشتیم و بچه ها بازی زیبایی را ارائه کردند. به همه بازیکنان، به خصوص ریکاردو ساپینتو که از حمایت کامل باشگاه برخوردار است، تبریک می گویم.

معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره اظهارات باشگاه استقلال از زبان ساپینتو در خصوص عذرخواهی این سرمربی توضیح داد: در مورد تصمیم کمیته انضباطی نسبت به ساپینتو اشتباه تایپی وجود داشت و تعلیق بازی با مس کرمان را اعلام کرده بودند. نهایی بعد از پیگیری ما گفتند که این ممنوعیت قابل تجدید نظر است. درخواست تجدید نظر آن مسابقه و دیدار با پیکان ارائه شد و گفتند با عذرخواهی ساپینتو دو جلسه از مجازات او برداشته می شود. در مجموع، ساپینتو برای پنج جلسه محروم شد. بازی ملوان تمام شد و اکنون تنها دو بازی باقی مانده است. آنها به درخواست تجدیدنظر برای هر دو مسابقه رسیدگی خواهند کرد.

سامی در خصوص رد درخواست ITC توسط باشگاه استقلال گفت: شنیدم درخواست خود را به ایمیل دیگری ارسال کرده و هیچ درخواستی به ایمیل استقلال نرسیده است. به همین دلیل و پس از اینکه آمانوف بدون توافق با باشگاه تهران را ترک کرد، مرتکب تخلف شد. استقلال از حقوق خود محافظت می کند و از تضییع حقوق آن جلوگیری می کند.

وی افزود: امانوف بدون توافق با باشگاه استقلال حق شرکت و بازی در تمرین تیم دیگری را ندارد. برای حضور در تیم دیگری باید مبلغی را به استقلال پرداخت کند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال با بیان اینکه ظاهرا پرداخت نشدن مطالبات این بازیکن باعث شد تا آمانوف وارد عمل شود، گفت: ممکن است یکی دو قسط را از دست داده باشد، اما طبق دستور قوانین باید ابتدا درخواستی را صادر می کرد که این درخواست را انجام می داد. به همین دلیل نمی تواند از این بند استفاده کند.

سمیعی در خصوص اینکه درخواست آمانوف به ایمیل روزنامه استقلال جوان ارسال شده است، گفت: نمی دانم اما این درخواست به باشگاه استقلال نرسیده است.

وی در مورد اینکه آیا شرایط نقل و انتقالات استقلال به گونه ای است که این تیم بتواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد، گفت: مدیرعامل و معاون باشگاه با نظر ساپینتو به دنبال جذب بازیکن هستند. باشگاه معتقد است که ما با پنجره نقل و انتقالات مشکلی نداریم و می توانیم این کار را انجام دهیم.

معاون حقوقی باشگاه استقلال با توجه به اینکه حجت کریمی مدعی شد نمی توانیم بازیکن خارجی جدید جذب کنیم، توضیح داد: در خصوص ماده 1 دستورالعمل جذب بازیکن خارجی تعبیر دیگری داشت اما چون قسمت دیگری می آید انجام می دهم. وضعیت را دقیقا نمی دانم تا کجا پیش رفت البته مدیریت باشگاه گفت ما مشکلی برای جذب بازیکن نداریم.

سمیعی در خصوص شکایت دیابات گفت: دو ماه است که شکایت کرده و طلب پول کرده است. هنوز چیزی به صورت رسمی به باشگاه استقلال ابلاغ نشده است، در صورت ابلاغ رسمی در دسترس خواهم بود.

وی در مورد اینکه آیا مشکلی بین این باشگاه و دیاباته به دلیل تمدید مسابقات لیگ به دلیل شرایط کرونا وجود داشت، گفت: قرارداد او از ابتدا افزایش یافت. زمانی که او اصل دادخواست را ارائه کرد و در آن زمان 900 هزار دلار درخواست کرد، ما سعی کردیم استقلال را با مبلغ کمتری محکوم کنیم و در نهایت حدود یک هفتم یا یک هشتم درخواست او محکوم شدیم. قرارداد این بازیکن زیاد ذکر نشد، وکلای دیابه متوجه شدند و برای دو ماه باقی مانده دوباره درخواست دادند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال با بیان اینکه این باشگاه تا 11 فرودین مهلت دارد مطالبات استراماچونی را پرداخت کند و مجوز حرفه ای بگیرد، خاطرنشان کرد: پس از حضور فتح الله زاده در باشگاه، کمیته تخصصی سازی با حضور همه مدیران تشکیل شد. این بخش شامل موارد و قسمت های مختلفی است که بچه ها روی آن کار می کنند. بدهی های تسویه شده قبل از 10 ژانویه باید در 11 آوریل تسویه شود و هیچ بدهی باقی نمانده است. یکی از مهم ترین پرونده های باشگاه استقلال، پرونده استراماچونی است. فتح الله زاده شخصا این موضوع را رصد می کند. مهم ترین و ناراحت کننده ترین کار او از زمان حضور در باشگاه پرداخت این مبلغ بود اما افزایش قیمت دلار کار را سخت کرد. مطمئنم مدیریت استقلال به دنبال پرداخت مطالبات استراماچونی در ابتدای اسفند ماه است و کار نباید به روزهای پایانی تعویق بیفتد، با توجه به تعطیلات پیش رو باید هر چه زودتر این کار را انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید