خبر خوب برای بلوز؛ انفجار 2 بمب جدید در استقلال

خبر خوب برای بلوز؛  انفجار 2 بمب جدید در استقلال

یکی از پرونده های افشا شده مالی باشگاه استقلال بدهی به شباب الاهلی امارات بابت انتقال قرضی مهدی قیدی به ایران بود. چند روز پیش با تایید حساب رسمی باشگاه یک میلیون و دویست درهم به حساب باشگاه اماراتی واریز شد اما این پایان ماجرای شباب نبود. ظاهراً در قرارداد قید شده است که در صورت تاخیر در پرداخت بدهی استقلال، باشگاه شباب الاهلی روزانه مبلغی را به عنوان جریمه دریافت می کند. مبلغی که ظاهرا نیمی از بدهی اصلی استقلال به باشگاه شباب الاهلی امارات است.

حجت کریمی به دلیل رابطه خوبش با مدیران تیم امارات حالا قصد دارد به دبی برود و در این باره با آنها صحبت کند تا جریمه دیرکرد آنها نگیرند. کاری که در دی ماه در سفر با فتح الله زاده انجام داد و برای پرداخت بدهی خود در فروردین ماه فرصت بیشتری برای استقلال گرفت. لازم به ذکر است که کمتر باشگاهی تمایل دارد که مفاد قراردادی را که تنظیم کرده است زیر پا بگذارد اما سرپرست باشگاه استقلال قول داده است از کل جریمه چشم پوشی کند.

اما مهم ترین لحظه و شاید اصلی ترین بمب خبری سفر کریمی به دبی مربوط به تمدید قرارداد مهدی کایدی با استقلال برای برآورده شدن آرزوی استقلالی هاست. قرارداد قرضی ستاره بوچهری با استقلال 18 تیرماه به پایان می رسد اما حجت کریمی می خواهد در این سفر مقدمات تمدید قرارداد کایدی را فراهم کند. ظاهرا کایدی هم از این موضوع خوشحال است و می خواهد در فصل آینده نیز در جمع شاگردان ساپینتو بماند.

دیدگاهتان را بنویسید