خبر خوب و مهم برای اسکوچیچ و تیم ملی ایران

خبر خوب و مهم برای اسکوچیچ و تیم ملی ایران

حمید سجادی وزیر ورزش از سفر وزیر راه قطر به ایران برای بررسی امکان همکاری دو کشور در خصوص میزبانی تیم های حاضر در جام جهانی خبر داد. همین امر ما را بر آن داشت تا با عزیزلا فارسی پور، رئیس موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این همکاری تماس بگیریم.

وی در خصوص این همکاری گفت: این یکی از ابعاد همکاری و کار اصلی در حوزه گردشگری و استقبال تماشاگران از تیم های حاضر در جام جهانی فوتبال 2022 قطر با توجه به فرصت ها و زیرساخت های گردشگری در زمینه گردشگری است. جزیره کیش از نظر فرودگاه، بنادر، اقامتگاه، مراکز تفریحی و مراکز “این یک خرید است. اینها موارد اصلی اتفاقات خوبی است که ما تصور می کنیم.” در حوزه ورزش نیز در نظر گرفتن پذیرش تیم ملی ایران و خوشبینانه یکی دو کشور خارجی با برنامه ریزی می توانند از امکانات کیش استفاده کنند.

وی درباره اردوی تیم ملی ایران در کیش افزود: باید برنامه های فدراسیون فوتبال لحاظ شود. همچنین تیم ملی بانوان سابقه برگزاری دو اردو در سال 1400 در کیش را دارد که با رضایت کامل این میزبان برگزار شد. با برنامه ریزی های انجام شده و حضور کشاورز به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و پیگیری های خوب معاونت عمرانی سازمان و شهردار کیش نجفی زمین های فوتبال راه اندازی شد و تصمیم داریم اولین زمین هیبریدی در جزیره . استادیوم شماره یک از نظر رختکن، دوش، اتاق کنفرانس، توالت، حضور تماشاگران و چمن استاندارد شده است.

همچنین در دستور کار استادیوم شماره 2 و همچنین ایجاد 3 زمین تمرین به مجموع 5 زمین چمن تا مهرماه با توجه به پیمانکار و روند کار که در دو شیفت انجام می شود احساس می کنم زمین ها خیلی زودتر تحویل داده خواهد شد . »

فرضی پور خاطرنشان کرد: طبق قولی که به ما داده شده، ورزشگاه های 1 و 2 تا پایان شهریور ماه و یک زمین تمرین دیگر نیز تا پایان مهرماه به ما تحویل داده می شود.

وی در مورد اسکان کیش افزود: کیش دارای 54 هتل در مجموع 17 هزار تخت است و با شروع جام جهانی در تلاش هستیم ظرفیت را به 20 هزار تخت برسانیم که از این تعداد 3500 تخت شامل هتل های پنج ستاره است تا بتوانیم شرایط خوبی را فراهم کنیم. توانایی پذیرش طرفداران . تامین امکانات تفریحی نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس موسسه ورزش و تفریحات سالم همچنین از فراهم شدن امکانات برای سفر به قطر خبر داد و گفت: می توان مانند ستاد برگزاری جشنواره ها و رویدادها، پیگیری های لازم را انجام داد تا هموطنان بتوانند با کشتی های کروز از کیش به قطر سفر کنند. پروازها و بازگشت به ایران آسان است.»

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید